Τι σχέση έχει ο Ολυμπιακός με τον τουρισμό;

20-12-14 | Ο Torna-δόρος

Στο εξωτερικό οι πόλεις που φιλοξενούν τις έδρες μεγάλων ποδοσφαιρικών αγώνων έχουν σημαντικά τουριστικά οφέλη. Στην Ελλάδα αυτά τα οφέλη είναι περιορισμένα, για μία σειρά από λόγους, παρ΄ ότι αθλητισμός και τουρισμός έχουν πολλά κοινά σημεία σύνδεσης.

Πάντως, ενδιαφέρον έχει η τελευταία πρωτοβουλία της ΠΑΕ Ολυμπιακός να δωρίσει έντυπο και ψηφιακό υλικό για την προώθηση της τουριστικής προβολής της πόλης του Πειραιά. Ο Δήμος απεδέχθη τη δωρεά του υλικού, το οποίο θα είναι υπό τον έλεγχο, την επίβλεψη, την έγκριση και διαχείριση των αρμόδιων υπηρεσιών του.

Στην απόφαση του Δήμου σημειώνεται ότι μέσω των δωρηθέντων παροχών (εντύπων, ψηφιακών και άλλων μέσων) δεν θα υπάρξει διαφήμιση οιασδήποτε μορφής, εκτός εάν επιτραπεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με την καταβολή του αναλογούντος διαφημιστικού τέλους υπέρ του Δήμου.   

διαβάστε ακόμα

Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων