Παρόλο που αποτελούν το πρόσωπο της κάθε αερογραμμής και φροντίζουν η κάθε πτήση να γίνεται πιο φιλική, πιο ασφαλής και πιο ευχάριστη, οι αεροσυνοδοί δεν λαμβάνουν πάντα την αναγνώριση που τους αξίζει.
Αυτός είναι ο λόγος που η Tripadvisor ανακοίνωσε ότι η αεροσυνοδός των αερογραμμών Delta Airlines, Yuko Ariga, έλαβε πρόσφατα ως δείγμα ευγνωμοσύνης μια καρφίτσα Άριστης εξυπηρέτησης του TripAdvisor. Αυτές οι διακεκριμένες καρφίτσες παραχωρούνται σε επιλεγμένους ταξιδιώτες του TripAdvisor, για να εκφράζουν τις ευχαριστίες τους σε εργαζόμενους του τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας οι οποίοι υπερβαίνουν τις προσδοκίες τους.
Να τι είπε η Ariga για την αξιαγάπητη επιβάτισσά της και την καρφίτσα Άριστης εξυπηρέτησης που έλαβε κατά την πτήση προς Ατλάντα:
«Σας ευχαριστώ πολύ που δημιουργήσατε μια τόσο υπέροχη καρφίτσα Άριστης εξυπηρέτησης.
Εργάζομαι για τις αερογραμμές Delta Airlines και ανάμεσα στους επιβάτες, είχα ένα καταπληκτικό κοριτσάκι που ήταν πολύ ευγενικό και χαμογελούσε συνεχώς. Με παρατηρούσε διαρκώς ενώ εργαζόμουνα. Της χάιδευα φιλικά το κεφάλι κάθε φορά που περνούσα από δίπλα της και με κοίταζε, και αποφάσισα να την κεράσω κάτι από το μενού της πρώτης θέσης. Αργότερα, μου έδωσε αυτό το βραβείο Άριστης εξυπηρέτησης του TripAdvisor. Ποιος θα το φανταζόταν ότι ένα μικρό κοριτσάκι θα μπορούσε να προσφέρει μια τέτοια εκπληκτική καρφίτσα; Είναι καταπληκτική η προσφορά της Lena, γιατί σημαίνει ότι το εννοεί 100% – τα παιδιά είναι πιο ειλικρινή σχετικά με όσα νιώθουν, σκέφτονται και λένε.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μητέρα της Lena που τη μεγάλωσε διδάσκοντάς της καλούς τρόπους συμπεριφοράς, από τους καλύτερους που έχω συναντήσει στα 14 χρόνια της υπηρεσίας μου. Ελπίζω να τις ξαναδώ σε μία από τις πτήσεις μου!».