Το 52% των χρηστών της trivago που ταξιδεύουν στην Ευρώπη επιλέγουν προορισμούς πέραν των 100 πιο δημοφιλών τοποθεσιών της περιοχής, ενώ το 49% όλων των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν στην trivago για την Ωκεανία αφορούν στους κορυφαίους 10 προορισμούς αυτής της ηπείρου. Αυτό δείχνει τη δημοτικότητα λιγότερο συνηθισμένων προορισμών στην Ευρώπη, σε σύγκριση με άλλες περιοχές.
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της πλατφόρμας για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων.
Εξετάζοντας την προέλευση των ταξιδιωτών, τα περισσότερα ταξίδια σε όλες τις περιοχές είναι ταξίδια εσωτερικού. Ιδιαίτερα στην Ευρώπη, πραγματοποιούνται τα περισσότερα ταξίδια εσωτερικού, ενώ η Βόρεια Αμερική δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες από άλλες ηπείρους. Μια ανάλυση της χρήσης φίλτρων από τους ταξιδιώτες για τον περιορισμό των αποτελεσμάτων στα ξενοδοχεία της προτίμησής τους στην trivago αποκαλύπτει ότι το φίλτρο της τιμής είναι εκείνο που χρησιμοποιείται συνηθέστερα, καθώς το 54% των χρηστών σε όλες τις περιοχές αλληλεπιδρούν με αυτό το φίλτρο.
Το 43% των ταξιδιωτών κάνουν ταξίδια του Σαββατοκύριακου, αντίστοιχο ποσοστό κάνει ταξίδια σύντομης διαμονής με το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού τους κατά την εργάσιμη εβδομάδα και μόλις το 15% πραγματοποιούν αναζήτηση για διαμονή τουλάχιστον έξι ημερών.
Οι ταξιδιώτες που προέρχονται από προορισμούς εκτός της περιοχής είναι πιθανότερο να διαμείνουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ή να πραγματοποιήσουν ταξίδια μεγάλης διάρκειας.
Για το 54% σημαντικότερο κριτήριο διακοπών, όπως φαίνεται από τη χρήση φίλτρων αναζήτησης στην πλατφόρμα, είναι η τιμή και ακολουθεί η κατηγορία αστέρων του ξενοδοχείου (29%), η αξιολόγηση των χρηστών (21%) και οι κορυφαίες παροχές (15%).
Είναι σαφές ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου. Ωστόσο, η μέση τιμή που επιλέγουν οι ταξιδιώτες χρησιμοποιώντας το φίλτρο τιμής είναι γενικά υψηλότερη σε σύγκριση με τη μέση τιμή την οποία καταλήγουν να επιλέξουν. Οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ταξίδια τους στην Ευρώπη, κατά μέσο όρο, 165 ευρώ (μέση τιμή φίλτρου) ή 137 ευρώ (μέση τιμή στην οποία έγινε κλικ).
Η Λατινική Αμερική ήταν η μοναδική περιοχή όπου το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε κοντά στη μέση τιμή click-out. Σε επίπεδο προορισμού, στις πόλεις με υψηλή μέση τιμήτο φίλτρο χρησιμοποιούνταν συνήθως για την εύρεση τιμών χαμηλότερων από τον μέσο όρο, ενώ σε φθηνότερους προορισμούς το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε σε αρκετά υψηλότερο σημείο από τη μέση τιμή.
Η πιο δημοφιλής επιλογή ως προς την αξιολόγηση με αστέρια ήταν τα τέσσερα ή περισσότερα αστέρια σε ποσοστό 37%. Συνολικά, το 87% εκείνων που χρησιμοποίησαν το φίλτρο επέλεξαν μία από τις εναλλακτικές με 3 ή περισσότερα αστέρια. Σε ό,τι αφορά τις αξιολογήσεις πελατών, οι ταξιδιώτες ήταν ακόμη πιο διεισδυτικοί, καθώς το 46% επέλεξαν να εμφανιστούν μόνο τα ξενοδοχεία με αξιολόγηση «Εξαιρετικό» και το 78% είτε με αξιολόγηση «Πολύ καλό» είτε με αξιολόγηση «Εξαιρετικό».
Εξετάζοντας τις κορυφαίες παροχές πουαναζήτησαν οι ταξιδιώτες, η πιο δημοφιλής ήταν το συμπεριλαμβανόμενο πρωινό, το οποίο επέλεξε 33% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε τοφίλτρο κορυφαίων παροχών. Η πισίνα και το δωρεάν WiFi ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.
Τα δεδομένα αφορούν ταξίδια στις παρακάτω αγορές: Ευρώπη (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο), Λατινική Αμερική (Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή, Κολομβία και Μεξικό), Βόρεια Αμερική (Καναδάς και Η.Π.Α.) και Ωκεανία (Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία). Έχετε υπόψη ότι το άθροισμα των ποσοστών μπορεί να μην είναι 100%, λόγω στρογγυλοποίησης.