Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

18-03-19 | Ο Torna-δόρος

Αίσθηση έχει προκαλέσει η νέα τουριστική καμπάνια της Αλβανίας, η οποία παραπέμπει ξεκάθαρα στη μαφία και στο εμπόριο λευκής σαρκός.

Η καμπάνια φέρει τη έκφραση «Be taken by Albania», η οποία παρουσιάζει ομοιότητα με την κινηματογραφική ταινία «H Aρπαγή» («Taken») του 2008, στo σενάριο της οποίας η κόρη του Μπράιαν Μιλς (Λίαμ Νίσον), πρώην μυστικού πράκτορα, απάγεται από την αλβανική μαφία του Παρισιού και εκείνος είναι ο μόνος που μπορεί να τη σώσει.

Η τουριστική επιτροπή της χώρας παραπέμπει, επίτηδες, στην ταινία και έχει μάλιστα προσκαλέσει τον πρωταγωνιστή, Λίαμ Νίσον, να επισκεφθεί την Αλβανία.

Στην κεντρική σελίδα της καμπάνιας παρουσιάζεται το tag #takenbyalbania και υπάρχει η επιγραφή «Hey Liam».

Στο συνοδευτικό μήνυμα αναφέρεται οτι η Αλβανία έχει τη φήμη ως η χώρα των εγκληματιών και των γκάνγκστερ, ελκυστικό θέμα για κινηματογραφικές ταινίες, όμως η εντύπωση αυτή,όπως τονίζεται, είναι εντελώς εσφαλμένη και περιγράφει τη χώρα ως έναν όμορφο και εξαιρετικά ασφαλή προορισμό για να ταξιδέψει και να μείνει κανείς.

Η Αλβανία σκοπεύει να προσελκύσει κινηματογραφικές ταινίες του Χόλιγουντ για να προωθήσει τον τουρισμό της.

Παρακολουθήστε στο YouTube

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού