Μια καινοτόμα υπηρεσία που αναμένεται να φέρει την επανάσταση στις κρατήσεις πτήσεων θα προσφέρουν η Amadeus και η Routehappy by ATPCO, σύμφωνα με την οποία οι χρήστες του διαδικτύου θα μπορούν να δουν το είδος της θέσης, την καμπίνα και τις διευκολύνσεις που θα έχουν κατά τη διάρκεια της πτήσης αλλά και να αποφασίζουν για την πρόσβαση στο lounge ή την αναβάθμιση θέσης βάσει φωτογραφιών.
Η Routehappy θα ενσωματώσει το πλούσιο περιεχόμενό της στα συστήματα της Amadeus, δίνοντας τη δυνατότητα στους αερομεταφορείς να παρουσιάζουν τα προϊόντα που τους διαφοροποιούν μέσω διαφορετικών καναλιών της Amadeus.
Το περιεχόμενο της Routehappy περιλαμβάνει Universal Product Attributes (UPAs), όπως τίτλους, περιγραφές και φωτογραφίες.
Ταξιδιώτες και τουριστικά γραφεία θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την υπηρεσία αυτή μέσα από το μεγάλο εύρος λύσεων της Amadeus, όπως η Selling Platform Connect.
Σκοπός των 2 εταιριών είναι να διευκολύνονται οι αγορές εισιτηρίων στις πτήσεις.
Τα online τουριστικά γραφεία θα μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο μέσω της Amadeus Web Services, παρουσιάζοντάς το απευθείας στους ταξιδιώτες μέσω συμφωνίας αναδιανομής, την πρώτη του είδους για την Routehappy by ATPCO.
Οι διαδικασίες ενσωμάτωσης του περιεχομένου αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στη χρονιά.