Mια ιδιόμορφη καμπάνια μάρκετινγκ προορισμού έχει θέσει σε εφαρμογή ο Οργανισμός Τουρισμού της Σουηδίας, η οποία προβλέπει τη δημοσιοποίηση ενός τηλεφωνικού αριθμού, ‘The Swedish Number’ όπως αποκαλείται, με τον οποίο δυνητικοί επισκέπτες της χώρας μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία με έναν τυχαίο Σουηδό.
Το σκεπτικό πίσω από την υλοποίησης αυτής της ιδιόμορφης καμπάνιας μάρκετινγκ ήταν ότι οι επισκέπτες θα μπορούν να μιλούν με τους κατοίκους για οτιδήποτε είναι χαρακτηριστικό της χώρας, από τις πολικές αρκούδες ως το βόρειο Σέλας. Μεσα από αυτή τη διαδικασία, ο οργανισμός μάρκετινγκ επιδιώκει να φέρει σε επαφή τους επισκέπτες με τον πολιτισμό και τον τρόπο σκέψης των κατοίκων.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό κέντρο στο cloud για εισερχόμενες κλήσεις καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου, οι οποίες προωθούνται σε πρεσβευτές της χώρας.
Τα περισσότερα τηλεφωνήματα μέχρι στιγμής προέρχονται από την Τουρκία και ακολουθούν οι ΗΠΑ και το Ην. Βασίλειο, ενώ το σύνολο των τηλεφωνημάτων μέχρι τις 6 Απριλίου είχε φτάσει τις 3.000.