'Μιλήστε με έναν Σουηδό' - η νέα καμπάνια μάρκετινγκ της Σουηδίας

12-04-16 | Ο Torna-δόρος

Mια ιδιόμορφη καμπάνια μάρκετινγκ προορισμού έχει θέσει σε εφαρμογή ο Οργανισμός Τουρισμού της Σουηδίας, η οποία προβλέπει τη δημοσιοποίηση ενός τηλεφωνικού αριθμού, ‘The Swedish Number’ όπως αποκαλείται, με τον οποίο δυνητικοί επισκέπτες της χώρας μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία με έναν τυχαίο Σουηδό.

Το σκεπτικό πίσω από την υλοποίησης αυτής της ιδιόμορφης καμπάνιας μάρκετινγκ ήταν ότι οι επισκέπτες θα μπορούν να μιλούν με τους κατοίκους για οτιδήποτε είναι χαρακτηριστικό της χώρας, από τις πολικές αρκούδες ως το βόρειο Σέλας. Μεσα από αυτή τη διαδικασία, ο οργανισμός μάρκετινγκ επιδιώκει να φέρει σε επαφή τους επισκέπτες με τον πολιτισμό και τον τρόπο σκέψης των κατοίκων.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό κέντρο στο cloud για εισερχόμενες κλήσεις καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου, οι οποίες προωθούνται σε πρεσβευτές της χώρας.

Τα περισσότερα τηλεφωνήματα μέχρι στιγμής προέρχονται από την Τουρκία και ακολουθούν οι ΗΠΑ και το Ην. Βασίλειο, ενώ το σύνολο των τηλεφωνημάτων μέχρι τις 6 Απριλίου είχε φτάσει τις 3.000.

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας