Ο Τζέιμς Μποντ "δείχνει' πώς πρέπει να είναι τα ξενοδοχεία για VIP πελάτες

22-10-15 | Ο Torna-δόρος

Πέντε συμβουλές προς τους ξενοδόχους, οι οποίοι φιλοδοξούν να προσελκύσουν πελάτες από το διεθνές τζετ σετ, με lifestyle αντίστοιχο εκείνου που προβάλλεται μέσα από τις ταινίες του θρυλικού βρετανού πράκτορα 007, καταγράφει σε άρθρο του ο Larry Mogelonsky, ιδρυτης της βραβευμένης εταιρίας επικοινωνιών LMA Communications Inc, που δραστηριοποιείται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Η περσόνα του Τζέιμς Μπόντ, αναφέρει ο κ. Mogelonsky, διέπεται από το υψηλό στάτους και το γούστο του στα ξενοδοχεία είναι πολύ αυστηρό, διαλέγοντας μόνο τα καλύτερα και απαιτώντας τις καλύτερες υπηρεσίες.

Κάθε ξενοδοχείο που εμφανίζεται στις ταινίες του Μποντ αποκτά δόξα, λαμβάνει τον τίτλο του εξαιρετικού και πάντα βρίσκεται στην κατάλληλη τοποθεσία προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση του χώρου. 

Διαβάστε τις συμβουλές του Mogelonsky για πελατεία της κλάσης Τζέιμς Μποντ…

1. Η επιτήδευση ποτέ δεν είναι ντεμοντέ | Ο Τζέιμς Μποντ επιλέγει με προσοχή το lounge ξενοδοχείου όπου θα απολαύσει το martini του, καθώς αυτό πρέπει να προσφέρει χαλάρωση – κρύβοντας όμως στην περίπτωση του πράκτορα κάποιο βαθμό κατασκοπείας.

Μπορεί η ατμόσφαιρα αυτή να οφείλεται στις δερμάτινες πολυθρόνες, στο γυαλισμένο μάρμαρο, στο εκθαμβωτικό σμόκιν του, στις καθαρές στολές του προσωπικού, στις περίτεχνες διακοσμήσεις λουλουδιών δίπλα στη ρεσεψιόν ή ακόμα και στη μικρή αχτίδα των κρυστάλλων.

Σε κάθε περίπτωση, πάντα υπάρχει το κοσμοπολίτικο στοιχείο καθώς και αυτό της ίντριγκας στη σύνθεση της εικόνας και αυτό που κάνει ο Μποντ πρέπει να μιμηθεί και το ξενοδοχείο. 

Ο Μποντ μιλά πολλές γλώσσες (έχετε πολύγλωσσο προσωπικό;), λαμβάνει μέρος στα πιο πλούσια πάρτι (πόσα πολυτελή γκαλά έχετε διοργανώσει μέσα σε ένα χρόνο;) και ο μπάρμαν του γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ του «κουνημένου» και του «ανακατεμένου».

2. Οι τρόποι κάνουν τον άνδρα| Τι σημαίνει να είναι κανείς ένας ευγενής κατάσκοπος; Ο Μποντ είναι στυλάτος, γλυκύς και ορθός. Το ξενοδοχείο από την πλευρά του πρέπει να διαθέτει προσωπικό που να ταιριάζει στους τρόπους του, να είναι επιμελές και ευγενικό με τους επισκέπτες.

Ακόμα και όταν ο πράκτορας ξεσπά σε βία, η ομάδα ποτέ δεν παύει να συμπεριφέρεται με σεβασμό. Δε μπορεις να είσαι τζέντλεμαν χωρίς αυστηρούς τρόπους. Αυτή η λογική ταιριάζει ακόμα στα νέα lifestyle ξενοδοχεία.

3. Αξεπέραστη εξυπηρέτηση | Οι εργαζόμενοι βρίσκονται πάντα στην υπηρεσία του Μποντ ή φροντίζουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του που ξεπερνούν την εκπαίδευσή τους. 

Επιπλέον, η εξυπηρέτηση γίνεται με χαμόγελο και με ευγνωμοσύνη που μπόρεσαν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του πράκτορα. Το προσωπικό είναι αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση των πελατών. 

Δεδομένου ότι αυτές οι απαιτήσεις ισχύουν για τα δωμάτια με τιμές που ξεκινούν από 1.000 τη βραδιά, το προσωπικό και οι υπηρεσίες που προσφέρει δικαιολογεί το κόστος αυτό.

4. Κλασικά F&B, εξαιρετική εκτέλεση | Ο Μποντ γνωρίζει το φαγητό του και το ποτό του. Δειπνεί στα καλύτερα εστιατόρια και χρησιμοποιεί τις γευστικές του προτιμήσεις για να εντυπωσιάσει τους συναδέλφους του αλλά και τις γυναίκες. 

Οι γευστικές προτιμήσεις του είναι κυρίως κλασικές, μία βόντκα μαρτίνι, κρέας με πατάτες με εξαιρετική εκτέλεση ή ένα μπουκάλι γαλλικό κρασί. 

Ο Mogelonsky συμβουλεύει τους ξενοδόχους να είναι ευρηματικοί στην κουζίνα με σεβασμό όμως στις κλασικές επιλογές, με ιδιαίτερη έμφαση στις λεπτομέρειες.

5. Αδιαμφισβήτητη αίσθηση του χώρου | Κάθε ξενοδοχείο που επισκέπτεται ο Μποντ αξίζει και αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της περιοχής όπου βρίσκεται. 

Σε κάθε περιοχή που ταξιδεύει, πρέπει να είναι ιδιαίτερη στο σημείο που να γίνεται αντιληπτή. 

Ο Mogelonsky καλεί τους ξενοδόχους να αναρωτηθούν πώς δημιουργούν το χώρο τον οποίο οι επισκέπτες τους δεν θα απολαύσουν απλώς αλλά θα ξεχωρίσουν ως μοναδικό στον κόσμο. 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο