Πάνω από 1.100 προτάσεις και ιδέες για το το λογότυπο και το νέο δημιουργικό της νέας τουριστικής καμπάνιας της Ρωσίας έλαβε η ομοσπονδιακή υπηρεσία της Ρωσίας για τον Τουρισμό Rosturizm στην ανοιχτή πρόσκληση που απηύθυνε στο κοινό στις 19 Φεβρπυαρίου και ολοκληρώθηκε την 1η Ιουνίου.
Σύμφωνα με τους κανόνες της πρόσκλησης, το σύνθημα πρέπει να είναι σύντομο (όχι περισσότερες από πέντε λέξεις), πρωτότυπο και να μην αντιγράφει συγγραφείς ή καλλιτέχνες χωρίς τη συγκατάθεση του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Μετακύ των προτεινόμενων σλόγκαν: "Αυτή είναι η Ρωσία- Προσθήκη στους φίλους μου", "Ρωσία- ένα μωσαϊκό πολιτισμών" κ.ά.
Το λογότυπο πρέπει να εκφράζει με καλλιτεχνικό τρόπο τις πολιτιστικές και ιστορικές αξίες της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Οι καλύτερες προτάσεις θα γίνουν γνωστές τον Ιούλιο.