Την επανατοποθέτησή της στην αγορά ως προορισμός για όλο το χρόνο επιδιώκει η Παλμα ντε Μαγιόρκα, λανσάροντας το νέο προϊόν αθλητικού τουρισμού «Πάθος για Τρέξιμο».
Με τη φιλοδοξία να αποτελέσει πόλο έλξης για τους οπαδούς του τρεξίματος, η πρωτεύουσα του νησιού ενσωματώνει στο νέο προϊόν της επτά διαφορετικές διαδρομές για τρέξιμο από την πόλη και τις γύρω περιοχές.
Την καθοδήγηση της νέας πρωτοβουλίας έχει αναλάβει ο τοπικός ιδιωτικός-δημόσιος τουριστικός Οργανισμός (FTPM 365), που είναι υπεύθυνος για την τουριστική προώθηση της πόλης.
Όπως αναφέρει στο ttg ο διευθύνων σύμβουλος, Pedro Homar, η πρωτοβουλία για την προώθηση του αθλητικού τουρισμού περιλαμβάνεται στη στρατηγική για επανατοποθέτηση της Πάλμα ως προορισμού city break. «Ζητούμενο του πρότζεκτ μας είναι: Πώς θα αλλάξουμε την αντίληψη που έχει ο κόσμος για την πόλη, πώς μπορούμε να επιμηκύνουμε τη σεζόν και πώς μπορούμε να κάνουμε την Πάλμα ανταγωνιστική στις city break διακοπές», είπε επισημαίνοντας ότι έθεσαν σε εφαρμογή το σχέδιο για τον αθλητισμό επειδή «είναι ένα από τα στρατηγικά προϊόντα-κλειδί που θα μας βοηθήσουν να επανατοποθετήσουμε το brand στην αγορά».
Ήδη, όπως επισημαίνει ο Homar, η ποδηλασία και το γκολφ είναι δημοφιλή και το κομμάτι που έλειπε από το παζλ είναι το τρέξιμο.
Η FTPM 365 έχει ήδη πραγματοποιήσει συναντήσεις με μεγάλους τουρ οπερέιτορ και αεροπορικές εταιρίες που προέρχονται από τις τέσσερις βασικές αγορές – Ισπανία, Σουηδία, Γερμανία, Βρετανία – με στόχο την επανατοποθέτηση.
Ο στόχος θα υποστηριχθεί από νέα καμπάνια επικοινωνίας που θα τεθεί σε εφαρμογή μέσα στο 2015.