Τουρισμός όλο το χρόνο στην Αθήνα - συνέργεια του Δήμου Αθηναίων με την Google

05-11-22 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Δράση για την προώθηση της Αθήνας στο εξωτερικό με συνέργεια του υπουργείου Τουρισμού, του Δήμοy Αθηναίων και της Google θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα, όπως είπε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» και στον δημοσιογράφο Κώστα Παπαχλιμίντζο.

Θα ενισχυθεί η δυναμική της Αθήνας ως ένας προορισμός για όλο το χρόνο, μέσα από την αύξηση της κρουαζιέρας, την ώθηση του συνεδριακού τουρισμού, την προβολή σημαντικών γεγονότων όπως ο Μαραθώνιος και τη δημιουργία συνεργιών όπως αυτή που θα ανακοινωθεί με τον Δήμο Αθηναίων και την Google την επόμενη εβδομάδα, είπε χαρακτηριστικά ο κ.Κικίλιας.

Αναφερόμενος στο "Τουρισμός για όλους", ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι είναι ένα  πρόγραμμα το οποίο αποτελεί αφενός μια ουσιαστική και έμπρακτη προσπάθεια να ανακουφιστούν όσοι δεν μπορούν ή δεν έχουν και αφετέρου μια σημαντική τονωτική ένεση για επαγγελματίες του τουρισμού σε εναλλακτικούς προορισμούς, ιδιαίτερα off season. «Στις πρώτες θέσεις με τις πιο υψηλές εξαργυρώσεις ψηφιακών καρτών για το 2022 είναι περιοχές όπως η Αιδηψός, το Τολό, η Αριδαία Πέλλας και η Θάσος. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τις τοπικές οικονομίες αλλά και για την εξισορρόπηση της τουριστικής κίνησης που είναι και βασικός στόχος μας» δήλωσε ο Υπουργός Τουρισμού και κάλεσε όσους δεν έχουν κάνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας τους να το κάνουν τώρα και τους επόμενους μήνες, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό χειμερινό προορισμό.  

Σχετικά με την επέκταση της τουριστικής περιόδου επεσήμανε ότι ήδη έχει γίνει πράξη, ωστόσο οι προσπάθειες συνεχίζονται, προκειμένου η Ελλάδα να εξελιχθεί σε προορισμό που θα προσελκύει ταξιδιώτες καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους. «Όταν είσαι στην κορυφή, οφείλεις να εργαστείς σκληρά και συλλογικά για να παραμείνεις εκεί, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον. Γιατί τα έσοδα από τον τουρισμό στηρίζουν τη μέση ελληνική οικογένεια» είπε ο Υπουργός, υπογραμμίζοντας τις ενέργειες που γίνονται για περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανάπτυξη υποδομών αλλά και για έργα και στοχευμένες παρεμβάσεις, έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί πρότυπο βιώσιμου τουρισμού. 

Ως προς τον στρατηγικό σχεδιασμό για 12μηνο τουρισμό δήλωσε χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε την προβολή της χώρας όλο το χρόνο. Δίνουμε έμφαση στη προβολή του χειμερινού/ορεινού τουρισμού, αναδεικνύοντας κυρίως εναλλακτικούς προορισμούς. Υλοποιούμε καμπάνια μέσω του ΕΟΤ και ξεχωριστή καμπάνια για τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό. Ενισχύσαμε και ενισχύουμε τον εγχώριο τουρισμό μέσα από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” με πάνω από 120.000 νέους δικαιούχους στις αρχές του 2023. Μεταφέρουμε τις ομορφιές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στις διεθνείς εκθέσεις, προβάλλοντας τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό». 

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές