Ο πληθωρισμός και οι εκρήξεις των τιμών της ενέργειας δηλητήριο για την οικονομία και τον ταξιδιωτικό κλάδο

13-10-22 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Tην ώρα που οι Γερμανοί έχουν ανακτήσει το ενδιαφέρον τους για ταξίδια, η αβεβαιότητα στην τουριστική βιομηχανία προβληματίζει έντονα τις επιχειρήσεις, με τον πρόεδρο της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδίων, DRV, Norbert Fiebig να δηλώνει χαρακτηριστικά ότι «ο πληθωρισμός και η έκρηξη των τιμών ενέργειας είναι δηλητήριο για την οικονομία αλλά και για εμάς ως τουριστική βιομηχανία».

Ο κ. Fiebig, μιλώντας κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου της DRV στο Βερολίνο, κάλεσε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας να διασφαλίσει ότι «η ενέργεια και η κινητικότητα θα παραμείνουν προσιτές για τα μεσαίας εισοδήματα» και εάν οι πολιτικοί δεν βρουν λύση σε αυτό το ζήτημα, «θα γλιστρήσουμε από μία κρίση στην επόμενη», προειδοποίησε.

Η λύση που πρότεινε είναι η λήψη μέτρων για την αναζωογόνηση της καταναλωτικής ζήτησης, καθώς «η διάθεση για ταξίδια υπάρχει αλλά η πολιτική δεν θα πρέπει να καταπνίγει τη ζήτηση», όπως είπε.

Την ίδια ώρα, η ταξιδιωτική βιομηχανία δεν πρέπει να κλείσει τα μάτια στις τρέχουσες εξελίξεις. Παρά τις προσπάθειες των τουρ οπερέιτορ, τα αυξημένα κόστη κάποιες φορές οδηγούν σε αύξηση των τιμών και δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί αυτό στο μέλλον, τόνισε ο κ. Fiebig.

Παράλληλα, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την έλλειψη προσωπικού και ικανών εργαζομένων, η οποία είναι χειρότερη από ποτέ. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της DRV, πάνω από το 70% των επιχειρήσεων στην ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας τους. Οι ειδικοί αποτελούν αποφασιστικό παράγοντα επιτυχίας των επιχειρήσεών μας, υπογράμμισε, και αυτοί αποφασίζουν το μέλλον μας.

Για το λόγο αυτό, η DRV λανσάρει τη λύση απασχόλησης «Easyboarding» η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τον τουριστικό κλάδο, με σκοπό να φέρει σε επαφή επιχειρήσεις και εργαζομένους.

Παράλληλα, τόνισε ότι η βιομηχανία θα πρέπει να αναπτύξει περαιτέρω τα επιχειρηματικά της μοντέλα με καινοτόμες δυναμικές, με τη χρήση όλων των ψηφιακών επιλογών που διασφαλίζουν και ενισχύουν την επιχειρηματική επιτυχία.

Είναι στο χέρι μας και πρέπει να καινοτομήσουμε, επιθετικά και προοδευτικά, υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι ο τουρισμός είναι και θα παραμείνει μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες παγκοσμίως, με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες