Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο, για να είναι πάντα ανοιχτό

26-04-21 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Για ένα δεύτερο δύσκολο καλοκαίρι με τη φιλοξενία εξουθενωμένη από τα αποτελέσματα του 2020 μιλά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) κ. Γρηγόρης Τάσιος, στη συνέντευξή του στο bankingnews.gr και τονίζει ότι η στήριξη που έλαβαν από όλες τις δράσεις και τα χρηματοδοτικά εργαλεία κάλυψε λίγο παραπάνω από το 30% των αναγκών τους.
Ζητά να ληφθούν εγκαίρως εμπροσθοβαρή μέτρα σε όλη τη διάρκεια του 2021, ώστε να υπάρχει η αναγκαία ρευστότητα για να καταφέρουν οι επιχειρήσεις να επιβιώσουν.
Αναφέρεται συγκεκριμένα σε επιδότηση δαπανών για την επανεκκίνηση της δραστηριότητας, επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών και τόκων των δανείων και σε συνεννόηση με τις Τράπεζες να υπάρξει αναστολή καταβολής των χρεολυσίων για τα ενήμερα δάνεια, με παράλληλη επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του κεφαλαίου.

Ως προς τους εμβολιασμούς, μεταξύ άλλων, ο κ.Τάσιος λέει:

Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να εμβολιαστούμε όλοι οι Έλληνες, πόσο μάλλον οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό μας που έχουμε και την ευθύνη να υποδεχόμαστε τουρίστες από όλο τον κόσμο και πρέπει να αισθανόμαστε όλοι ασφαλείς. Δεν αρκεί μόνο να λέμε ότι θέλουμε την Ελλάδα «πράσινη», πρέπει και εμείς να στείλουμε το μήνυμα ότι η διαμονή και οι κρατήσεις μας έχουν «πράσινο» χρώμα.

Ως προς το άνοιγμα του τουρισμού στις 15 Μαΐου και των ξενοδοχείων ο πρόεδρος της ΠΟΞ λέει:

Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο για να είναι πάντα ανοιχτό. Είναι ανοιχτό όταν έχει λόγο να είναι, δηλαδή όταν έχει επαρκείς κρατήσεις από πελάτες. Συνεπώς είναι πρόωρο το να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη, είτε για το πόσα ξενοδοχεία θα καταφέρουν να ανοίξουν τελικά είτε για το ύψος των εσόδων στα ταμεία μας. Είναι ζητήματα που θα απαντηθούν μέσα στην εξέλιξη της σεζόν.
Μπορεί στις 15 Μαΐου να ακουστεί επίσημα ο ήχος της εκκίνησης αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα πρόκειται για «κατοστάρι».
Δεν είναι αγώνας ταχύτητας, είναι αγώνας αντοχής, προκειμένου η ζήτηση που πράγματι υπάρχει για την Ελλάδα να μεταφραστεί σε κρατήσεις, έστω και της τελευταίας στιγμής.
Αυτό θα είμαστε σε θέση να το δούμε από τα μέσα Ιουνίου και μετά, με την προϋπόθεση πάντα πως τα επιδημιολογικά δεδομένα θα είναι με το μέρος μας.
Πράσινο φως για τον τουρισμό προϋποθέτει πράσινο χρώμα της Ελλάδας στον επιδημιολογικό χάρτη.
Αλλιώς όλα θα μείνουν σαν σχέδια επί χάρτου.
Το χρώμα είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά και για τον αριθμό των ξενοδοχείων που θα λειτουργήσουν και για τον τζίρο που θα κάνουν.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι