WTTC: Πώς ο τουρισμός θα περάσει ομαλά στην ανάκαμψη – Οι νέες απαιτήσεις για τους προορισμούς

28-09-20 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Η ανάγκη παγκόσμιας, συντονισμένης προσέγγισης για την τουριστική ανάπτυξη, αναδεικνύεται μέσα από νέα έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού, WTTC, που διερευνά τις επιπτώσεις των τρεχουσών τάσεων για τους ταξιδιώτες, τις επιχειρήσεις, το εργατικό δυναμικό και τις κοινότητες.

Η έκθεση, η οποία συντάχθηκε σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων Oliver Wyman και με μέλη του Συμβουλίου από τον κλάδο των ταξιδίων και του τουρισμού, τονίζει την ανάγκη αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και την εφαρμογή παγκόσμιων πρωτοκόλλων υγείας και υγιεινής, με στόχο να επιστρέψει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια.

Υπογραμμίζεται επίσης η ανάγκη για συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για τη διάσωση εκατομμυρίων θέσεων εργασίας, για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών στη βιομηχανία και για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας του κλάδου.

Η έκθεση εντοπίζει 4 μακρο-τάσεις οι οποίες θα επικρατήσουν και θα συνοδεύσουν τον κλάδο μέχρι την ανάκαμψή του αλλά και μετά από αυτήν: Την εξέλιξη της ζήτησης, την υγεία και υγιεινή, την καινοτομία και την ψηφιοποίηση, και την αειφορία.

Το 70% των ταξιδιωτών αναψυχής από τη Β. Αμερική δηλώνουν ότι θα έκαναν κράτηση διακοπών κατά τη διάρκεια της πανδημίας εάν οι αλλαγές κρατήσεων γίνονταν δωρεάν. Εννέα στους 10 καταναλωτές εμπιστεύονται τις προσωποποιημένες συστάσεις όσον αφορά την υγεία και την υγιεινή και το 69% των ταξιδιωτών ανέφεραν την καθαριότητα ως κομβικό σημείο αντιμετώπισης της κρίσης από τα brand, τάση η οποία αναμένεται να συνεχιστεί ακόμα και μετά την κυκλοφορία εμβολίου.

Αυτό σημαίνει ότι οι προορισμοί θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να εφαρμόσουν νέα πρωτόκολλα και μέτρα ασφαλείας προκειμένου να παραμείνουν στο πεδίο της ζήτησης.

Το 45% των ταξιδιωτών ανέφεραν ακόμα ότι είναι έτοιμοι για τη μετάβαση από τα παραδοσιακά διαβατήρια στα ψηφιακά. Το 37% των καταναλωτών δήλωσαν ότι ξεχωρίζουν τα brand που κάνουν τη διαφορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας δίνοντας έμφαση στην αειφορία.

Η Gloria Guevara, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, WTTC δήλωσε ότι η έρευνα ανοίγει το δρόμο προς την ανάκαμψη για τον τομέα Ταξίδια και Τουρισμός, καθώς δίνει μια εικόνα για το πώς μπορεί να συμβεί αυτό. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε από προηγούμενες κρίσεις και να συνεργαζόμαστε με συντονισμένο τρόπο για να μειώσουμε τις επιπτώσεις της κρίσης στην οικονομια και στην κοινωνία, είπε.

Η έκθεση παρουσιάζει συστάσεις για το πώς ο κλάδος των ταξιδίων και του τουρισμού μπορεί να διασφαλίσει μια ομαλή ανάκαμψη, όπως…

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ