Η Marketing Greece υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο

03-04-20 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Η Marketing Greece, υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα, μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα συμμετείχε στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της πλατφόρμας που αποτελεί μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και της Marketing Greece με την υποστήριξη της Google.

Η ομιλία της κας Δρέττα είχε ως εξής: "Με μεγάλη χαρά, αλλά πάνω από όλα με αίσθημα ευθύνης, για την κρισιμότητα των στιγμών που ζούμε, συμμετέχουμε σήμερα στη συνέντευξη τύπου της ελληνικής κυβέρνησης και του υπουργείου τουρισμού για την ανακοίνωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας.

Μιας πρωτοβουλίας που δικαιολογεί και εξηγεί σε μεγάλο βαθμό το λόγο ύπαρξης της Marketing Greece …

Να υποστηρίζει δηλαδή την πολιτεία, να προσφέρει τεχνογνωσία, εμπειρία και δυνάμεις, να συνδράμει και να υλοποιεί την εθνική στρατηγική που χαράσσεται για τον ελληνικό τουρισμό.

Και για αυτή την ευκαιρία που μας δίνεται, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες και όλους που συμμετέχουν σε αυτή τη σύμπραξη.

Πρόκειται για μία φρέσκια ιδέα, που δεν αποσκοπεί προφανώς στη δημιουργία ζήτησης …

Είναι αυτονόητο για τη χρονική στιγμή που αναπτύσσεται αυτή η πρωτοβουλία …

Εκεί που στοχεύει είναι στο να κρατήσει ζωντανή τη σκέψη της Ελλάδας στο διεθνές κοινό …

Να ενεργοποιήσει τη μνήμη …

Να κρατήσει ζωντανή την επιθυμία …

Γιατί η Ελλάδα παραμένει πάντα παρούσα …

Στη σκέψη και την καρδιά των 230 εκ τα τελευταία 10 χρόνια …

Και ακόμα περισσότεροι αυτοί που επιθυμούν να την επισκεφτούν στο μέλλον ..

Που θέλουν να έρθουν σε μια χώρα ασφαλή και φιλόξενη …

Επιτρέψτε κλείνοντας, μου να σας αναφέρω δύο σημαντικά στοιχεία που θέλω να υπογραμμίσω για το συγκεκριμένο project …

Πρώτον, οφείλουμε να υπογραμμίσουμε, ότι το Υπουργείο και ο ΕΟΤ επιδεικνύει εξαιρετικά αντανακλαστικά και αντιδρά την ώρα της κρίσης με ωριμότητα, ψυχραιμία και επαγγελματισμό.

Δεύτερο και πολύ σημαντικό στοιχείο, ότι το project αυτό συμβολίζει τη σημασία της συνεργασίας, των συνεργειών, της σύνθεσης …

Τόσο για την Marketing Greece με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, όσο και ευρύτερα, για τον ΣΕΤΕ με την Κυβέρνηση σε όλη τη διάρκεια αυτής της σφοδρής κρίσης.

Κλείνοντας,

Αυτό που θα ήθελα να κρατήσετε από τη μικρή μου τοποθέτηση, είναι πως η επόμενη μέρα θα μας βρει ενωμένους …

Όταν τελειώσει αυτή η μεγάλη περιπέτεια, αυτή η πρωτοφανής παγκόσμια κρίση, όταν θα επιστρέψουμε σε συνθήκες υγειονομικής ασφάλειας, τότε θα χρειαστεί όλοι μαζί να χτίσουμε  από την αρχή ότι έχει ήδη γκρεμιστεί.

Και να είστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε".

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια