Δυνατές καμπάνιες διαφήμισης, που θα στοχεύουν στην ανάδειξη του θεματικού τουρισμού, πέραν του μαζικού τουρισμού, που θέλουμε να είναι πιο ποιοτικός, ετοιμάζει ο ΕΟΤ για το 2020, όπως τονίζει στη συνέντευξή της στο Xenia News η πρόεδρος του ΕΟΤ κυρία Άντζελα Γκερέκου.
Επομένως, λέει, οι καμπάνιες μας έχουν και μια στρατηγική να ανοίξουμε τη βεντάλια των θεματικών εναλλακτικών προορισμών και των τουριστικών προϊόντων, όλο το χρόνο, τόσο στις νηισωτικές περιοχές όσο και στην ενδοχώρα.
Δείτε τη συνέντευξη της κυρίας Γκερέκου στο xenianews.gr