Ο θεματικός τουρισμός στο επίκεντρο της καμπάνιας του ΕΟΤ

24-11-19 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Δυνατές καμπάνιες διαφήμισης, που θα στοχεύουν στην ανάδειξη του θεματικού τουρισμού, πέραν του μαζικού τουρισμού, που θέλουμε να είναι πιο ποιοτικός, ετοιμάζει ο ΕΟΤ για το 2020, όπως τονίζει στη συνέντευξή της στο Xenia News η πρόεδρος του ΕΟΤ κυρία Άντζελα Γκερέκου.

Επομένως, λέει, οι καμπάνιες μας έχουν και μια στρατηγική να ανοίξουμε τη βεντάλια των θεματικών εναλλακτικών προορισμών και των τουριστικών προϊόντων, όλο το χρόνο, τόσο στις νηισωτικές περιοχές όσο και στην ενδοχώρα.

Δείτε τη συνέντευξη της κυρίας Γκερέκου στο xenianews.gr

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο