Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

22-02-19 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής τεχνολογίας παρουσίασε η Manet, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του HotelTech (7 Φεβρουαρίου 2019). Πρόκειται για ένα smartphone που βρίσκει ο πελάτης μέσα στο δωμάτιό του και μπορεί να το χρησιμοποιήσει είτε εντός είτε εκτός ξενοδοχείου καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής του, κάνοντας χρήση απεριόριστων κλήσεων και δεδομένων.

Στα βασικά του πλεονεκτήματα περιλαμβάνονται η αύξηση των εσόδων για τα ξενοδοχεία από τις πωλήσεις των έξτρα υπηρεσιών τους, η βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες είτε βρίσκονται εντός είτε εκτός του ξενοδοχείου και στη βελτίωση της web reputation καθώς οι πελάτες αφήνουν καλές κριτικές.

Ο Head of Digital της Manet, Θανάσης Καραγιάννης, περιέγραψε στο Tornos News τις λειτουργίες του αλλά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει στους ξενοδόχους.

Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ.

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες