Απαιτείται συνολική ψηφιακή στρατηγική

25-11-18 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Για να μπορεί ο ελληνικός τουρισμός να είναι ανταγωνιστικός, θα πρέπει να αρθούν μια σειρά αντικινήτρων (μεταξύ αυτών η υπερφορολόγηση των τουριστικών επιχειρήσεων), να αναβαθμιστεί το ελληνικό προϊόν με τη χρήση νέων τεχνολογιών, branding και στρατηγικής επικοινωνίας και να επιδιώξουμε μια ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη του τομέα και του κάθε τόπου. Επιπλέον η σωστή διαχείριση των προορισμών αποτελεί τη νέα πρόκληση του παγκόσμιου τουρισμού και απαιτεί συνέργειες και συνεργασίες με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς αλλά και τις τοπικές κοινωνίες.

Αυτά τονίζει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, για την επόμενη ημέρα του τουρισμού.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Xenia News

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή