Τις προοπτικές ανάπτυξης των επαγγελματικών ταξιδίων στην Ελλάδα και τις δυνατότητες που ανοίγει το Business Travel Professionals Forum για τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες που συνεργάζονται με τα ξενοδοχεία σε αυτό το κομμάτι της ταξιδιωτικής αγοράς, παρουσιάζει σε συνέντευξή του στο Tornos News ο κ. Παναγιώτης Κωνσταντινίδης, Senior Partner πωλήσεων και marketing της διοργανώτρια του Φόρουμ, SWOT.
Διαβάστε τη συνέντευξη:
Το BTPF αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό στοχευμένο Forum τουρισμού που πραγματοποιείται στην Ελλάδα έχοντας σαν μοναδικό σκοπό την βέλτιστη χρήση του networking και παράλληλη αύξηση κύκλου εργασιών των συμμετεχόντων κάτι το οποίο η πιστή - επαναλαμβανόμενη συμμετοχή τους το αποδεικνύει περίτρανα. Εκθέτες μπορούν να είναι ξενοδοχεία απ’ όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια.
Επισκέπτες είναι όλες οι εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν μικρή ή μεγάλη συνεργασία με ξενοδοχεία (business travelers, Συνέδρια, Συναντήσεις κ.α.) καθώς και όλα τα τουριστικά γραφεία / τουριστικοί οργανισμοί της χώρας και της διεθνούς αγοράς.
Όσο η χώρα δείχνει να αναπτύσσεται και να ξεφεύγει από την οικονομική κρίση τόσο περισσότερο θα αναπτύσσεται και το ταξίδι επαγγελματικού σκοπού. Πλέον μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι είναι μονόδρομος η αύξηση, εξάλλου αυτό δηλώνει και η ανάπτυξη διεθνών ξενοδοχειακών brand στην χώρα καθώς και το επενδυτικό ενδιαφέρον.
O business traveler έχει πολύ συγκεκριμένες απατήσεις στην σχετικά σύντομη διαμονή του σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο. Οπωσδήποτε η καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση είναι βασικοί παρονομαστές στην συγκεκριμένη κατηγορία πελατών και ακολουθούν το αξιόπιστο internet, η άνεση κρεβατιού, η καλή ποιότητα Food & Beverage και τα τελευταία χρόνια ένα καλά οργανωμένο γυμναστήριο. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο τον ταξιδιώτη επαγγελματικού σκοπού.
Ο χειμώνας όπως πάντα θα αποτελεί μια πρόκληση για τα City Hotels όπου θα πρέπει να κρατήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών σε υψηλά επίπεδα. Τα καταλύματα σε ορεινούς προορισμούς θα κινηθούν και πάλι με την αγορά του εσωτερικού όπου θεωρητικά θα υπάρχει μικρή αυξητική κίνηση της τάξεως του 6%-8%.
Η επόμενη καλοκαιρινή περίοδος όπου ήδη φέτος είχαμε τα πρώτα «καμπανάκια» μετά κι από την εν μέρει ανάκαμψη της Τουρκίας θα είναι εξίσου μια νέα πρόκληση. Θα χρειαστεί τα ξενοδοχεία να δείξουν μεγαλύτερη ευελιξία στην τιμολογιακή πολιτική, καλύτερο yielding, κρατώντας υψηλά τις υπηρεσίες όπου ήδη έχουμε δει μεγάλη βελτίωση τα τελευταία χρόνια.