Τα προσωποποιημένα πακέτα είναι το μέλλον των διακοπών

05-09-18 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Tα πακέτα διακοπών πρέπει να γίνουν πιο εξατομικευμένα στο μέλλον ώστε να προσφέρουν στους ταξιδιώτες καλύτερη εμπειρία, υποστηρίζει η επικεφαλής του Thomas Cook Γερμανίας, κ. Stefanie Berk σε συνέντευξή της στο fvw.

Όπως επισημαίνει η κ. Berk, η οποία είναι υπεύθυνη για τη Γερμανία και την κεντρική Ευρώπη, τα παραδοσιακά «πακέτα διακοπών» δεν υφίστανται πια και οι λέξεις αυτές δεν αντιπροσωπεύουν πλέον αυτό το προϊόν. Κανείς δεν επιθυμεί να συμμετάσχει σε ένα ενιαίο προϊόν. Αντίθετα, όλοι επιδιώκουν εξατομικευμένες διακοπές, τόνισε.

Οι διακοπές που προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ έχουν γίνει πολύ πιο ευέλικτες τα τελευταία χρόνια μέσω χαρακτηριστικών όπως η διαφορετική διάρκεια των διακοπών, οι πτήσεις με διαφορετικά αεροδρόμια αναχώρησης και άφιξης και περισσότερες επιλογές ξενοδοχειακών δωματίων.

Η δεύτερη φάση αυτής της εξελικτικής διαδικασίας είναι η τρέχουσα, δηλαδή η εξατομίκευση των οργανωμένων διακοπών, με την προσφορά ποικίλων υπηρεσιών (προτιμώμενο δωμάτιο, κράτηση ξαπλώστρας εκ των προτέρων κτλ.).

Στην τρίτη φάση που ακολουθεί, επισημαίνει η κ. Berk, τα πακέτα διακοπών θα γίνουν ακόμα πιο εξατομικευμένα.

Προς το παρόν οι πελάτες δε μπορούν εύκολα να αξιολογήσουν την πραγματική αξία των διακοπών που προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ, είπε. Πολλά πακέτα περιλαμβάνουν υπηρεσίες που οι πελάτες δε μπορούν να εκτιμήσουν σε επίπεδο value με την πρώτη ματιά, όπως οι κρατήσεις θέσεων, τα ταξίδια με τρένο ή οι καλύτερες προϋποθέσεις ακύρωσης.

Αυτά τα στοιχεία ανεβάζουν τις τιμές του πακέτου στον ανταγωνισμό, αφήνοντας τις φθηνότερες προσφορές να εμφανίζονται πιο ψηλά στα συστήματα κρατήσεων των τουριστικών γραφείων ανεξάρτητα από τι περιλαμβάνει το πακέτο.

Η κ. Berk ευελπιστεί ότι στο μέλλον στοιχεία διακοπών όπως οι κρατήσεις θέσεων, για παράδειγμα, θα αποσυνδεθούν από το πακέτο ώστε να δημιουργηθεί μια βασική προσφορά διακοπών, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να συγκρίνουν με πιο αντικειμενικούς όρους τις τιμές με αντίστοιχα πακέτα από διαφορετικούς τουρ οπερέιτορ.

Στη συνέχεια, θα μπορούν να γίνονται προτάσεις στον ταξιδιώτη για επιπλέον υπηρεσίες, προσφέροντας πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στον καθένα, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του.

Αυτό απαιτεί, τονίζει, στενότερη συνεργασία μεταξύ των τουρ οπερείτορ και των τουριστικών γραφείων. Στο μέλλον τα συστήματα κρατήσεων θα εμπλουτίζονται με δεδομένα πελατών και έτσι τα τουριστικά γραφεία θα μπορούν χρησιμοποιώντας τα να προσφέρουν καλύτερες συμβουλευτικές και ποιοτικές υπηρεσίες σε κάθε ταξιδιώτη.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»