Οι επιχειρηματίες οφείλουν να συνεισφέρουν στην τουριστική προβολή

18-05-17 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Είναι στοίχημα και υποχρέωση όλων των τουριστικών επιχειρηματιών να ενισχύουν οικονομικά πρωτοβουλίες, όπως αυτήν της Marketing  Greece και άλλες τοπικές προσπάθειες για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, τόνισε σήμερα ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines κ.Ευτύχιος Βασιλάκης στον χαιρετισμό του στη γενική συνέλευση του ΣΕΤΕ.

Ανεξάρτητα από τι πόρους θα μπορέσει η πολιτεία να διαθέσει στο μέλλον για τον τουρισμό, είπε ο κ.Βασιλάκης, πρέπει να πείσουμε τον εαυτό μας ότι ένα μέρος των εσόδων μας, μικρό ή μεγάλο, ό,τι μπορεί κανείς, αν πιστεύουμε πραγματικά ότι ο τουρισμός μπορεί να αναπτυχθεί, να το διαθέτουμε για να υπάρξει πρωτογενής ζήτηση για την Ελλάδα.

Χαρακτήρισε την Marketing Greece ως μία πολύ τολμηρή κίνηση του ΣΕΤΕ, αλλά και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, η οποία αναμένει ακόμα τη στενότερη συνεργασία με το κράτος.

Ο κ.Βασιλάκης εξήρε το έργο του απερχόμενου προέδρου του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη, με τον οποίο συνυπάρχουν στο Δ.Σ. του ΣΕΤΕ, λέγοντας ότι ο κ.Ανδρεάδης πρέπει να είναι ο πιο φιλόδοξος πρόεδρος του ΣΕΤΕ και ένας από τους πιο φιλόδοξους ανθρώπους που έχει γνωρίσει. Απευθυνόμενος προς τον κ.Ανδρεάδη είπε χαρακτηριστικά:

"Ο ρόλος ο δικός μου ήτανε λίγο να προσπαθώ να τον συγκρατώ. Δεν τα κατάφερα σε ορισμένες περιπτώσεις. Εις όφελος του ΣΕΤΕ. Διότι η πίστη του για το πόσα πράγματα θα μπορούσε να κάνει, ξεπερνιόταν μόνο από το αποτέλεσμα, από αυτό που έφερνε. Οπότε το μόνο που μπορώ να ευχηθώ στους επόμενους, είναι να ακολουθήσουν την ίδια πορεία, ίσως με λίγο λιγότερο τρέξιμο για να προλάβουμε και να ακολουθούνε οι υπόλοιποι. Ευχαριστούμε Ανδρέα και νομίζω ότι πραγματικά το έργο σου δεν θα το ξεχάσουμε, ούτε την παρέα σου θα την ξεχάσουμε και ελπίζω να μη τη χάσουμε".

Αναφερόμενος στο έργο της Aegean, είπε ότι οι μέτοχοι πέτυχαν την ανάπτυξη της εταιρείας προς όφελος και της χώρας, βάζοντας περισσότερο από 60 καινούρια δρομολόγια τα τελευταία 3 – 4 χρόνια και στην Αθήνα και στην Περιφέρεια. Υπογράμμισε επίσης τη συνεργασία της Aegean με τον ΕΟΤ, την Marketing  Greece, το αεροδρόμιο της Αθήνας και το Δήμο της Αθήνας για την προβολή της Αθήνας και γενικότερα της χώρας.

 

 

 

        

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά