"Ι Love Bulgaria" το μήνυμα της νέας καμπάνιας

26-01-17 | ΠΡΟΣΩΠΑ

H δυναμική υπουργός Τουρισμού της Βουλγαρίας Νικολίνα Ανγκέλκοβα παρουσίασε μία ενιαία διαδραστική πλατφόρμα για τα κινητά που θα προβάλλει τουριστικά τη χώρα υπό το μήνυμα "I love Bulgaria".

Το καινοτόμο προϊόν παρουσιάστηκε από την υπουργό και από τους εκπροσώπους της αγγλικής εταιρείας Horizon Software Solution που έχουν αναπτύξει τη πλατφόρμα.  

"Αυτή η πλατφόρμα ενσωματώνει όλα τα στοιχεία του τομέα του τουρισμού σε ένα μέρος - τουριστικά αξιοθέατα, καταλύματα, κέντρα εστίασης και τυχόν συνοδευτικές υπηρεσίες", δήλωσε η κ. Ανγκέλκοβα. Επίσης, θα περιλαμβάνει 100 εθνικές τουριστικές τοποθεσίες. Σήμερα είναι ένα μέρος της εθνικής πλατφόρμας αλλά θα συμπεριληφθούν πολλοί Δήμοι. Μάλιστα συμφωνήθηκε  η εφαρμογή να είναι δωρεάν για τους δήμους.

"Eίναι πολύ σημαντικό να επισημανθεί ότι τόσο η πλατφόρμα και οι πληροφορίες για κάθε ένα από τα sites είναι προς το παρόν διαθέσιμο σε 12 γλώσσες και ότι έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις πληροφορίες σε απεριόριστο αριθμό γλωσσών σε μακροπρόθεσμη βάση", υπογράμμισε η υπουργός Τουρισμού. Για τον καλύτερο προγραμματισμό των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ του υπουργείου, είναι πολύ σημαντικό για κάθε χρήστη, ο οποίος κατεβάζει την αίτηση, να εγγραφεί στο σύστημα, πρόσθεσε. "Με αυτό τον τρόπο θα συγκεντρωθούν πολύ ακριβείς πληροφορίες για τους τουρίστες που επισκέπτονται τη Βουλγαρία οι οποίες θα επιτρέψουν να επαναπροσδιορισθούν οι εκστρατείες μάρκετινγκ ανά εθνικότητα, φύλο, ηλικία κ.λπ.". 

Η αγγλική εταιρεία Horizon Software Solutions έχει αναπτύξει ήδη την εφαρμογή με τα μηνύματα "I Love France", "I Love Monaco" και "I Love Australia". Στο προγραμματισμό της εταιρείας είναι τα επόμενα χρόνια να φθάσει τις 50 συνεργασίες.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι