Το εξωτερικό ξενοδοχειακό management και οι κίνδυνοι

23-05-16 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Mπορεί το εξωτερικό ξενοδοχειακό management, το οποίο τείνει να βασίζεται περισσότερο στις ικανότητες των franchise παρά στις ομάδες προσωπικού του ξενοδοχείου καθιστώντας το ανίσχυρο, να ευδοκιμήσει όσον αφορά την ισορροπία ποιότητας/τιμής και το value που προσφέρει;

Aυτή την ερώτηση θέτει σε άρθρο του ο κ. Georges Panayotis, πρόεδρος της MKG Consulting, σε άρθρο του στο hospitality-on.

Όπως εξηγεί ο κ. Panayotis, βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου τα οικονομικά μοντέλα στα ξενοδοχεία έχουν αντιστραφεί. Μετά την έμφαση που είχε δοθεί στην ιδιοκτησία και βασιζόταν στο κομμάτι των επενδύσεων σε περιουσιακά στοιχεία, πλέον κερδίζει έδαφος η διαχείριση η οποία βασίζεται περισσότερο στις ικανότητες των franchise παρά στο δυναμικό του ξενοδοχείου, αποδυναμώνοντας έτσι τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Δεν είναι σίγουρο ότι η θεώρηση του μάρκετινγκ, της διανομής και της ενίσχυσης των franchise ως προτεραιότητες είναι η καλύτερη επιλογή για να προχωρήσουμε μπροστά, εκτιμά ο κ. Panayotis.

Ανάμεσα στις αδυναμίες των πόρων μάρκετινγκ, η παγκόσμια ισχύς των online διανομέων και η συχνή αμφισβήτηση των brand από πλευράς των Franchise, τίθενται εκτός από ευκαιρίες ανάπτυξης και ισάριθμοι κίνδυνοι.

Ο κ. Panayotis εξηγεί ότι η επιστροφή στα βασικά μπορεί να αποτρέψει την έκθεση σε μεγάλο κίνδυνο. «Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να επιστρέφει κανείς στις ρίζες για να αποφύγει μια κακή πορεία, ιδιαίτερα εφόσον το μοντέλο της οικονομίας διαμοιρασμού φλερτάρει ιδιαιτέρως με τις χαμένες αξίες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας», επισημαίνει.

Ποιός είναι ο Georges Panayotis και η MKG

*Ο Georges Panayotis είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MKG GROUP και προέρχεται από οικογένεια ξενοδόχων τριών γενεών. Στην ηλικία των 18 ετών άφησε την Ελλάδα για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και να αποκτήσει το Μάστερ στο Μάνατζμεντ στο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris Dauphine. Αφού ανέπτυξε συγκεκριμένα εργαλεία μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, το 1986 αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρία, την MKG Conseil, τη σημερινή MKG Group.

Μέσα σε 20 χρόνια, η εταιρία έχει γίνει ηγέτης στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος. 

Ο Όμιλος MKG, με έδρα στη Γαλλία, κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρεία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος, και έχει έντυπη και ηλεκτρονική παρουσία στα γαλλικά και στα αγγλικά:

Hospitality ON Web

Hospitality ON Magazine

Η εταιρεία συντέλεσε στην ανάπτυξη περισσότερων από 2.000 ξενοδοχείων στη Γαλλία και την Ευρώπη, διαθέτοντας γραφεία στο Παρίσι, την Κύπρο, το Λονδίνο και την Αθήνα.

Eίναι ιδρυτής των Βραβείων Worldwide Hospitality Awards και του Hotel Makers Forum, ενώ έχει συγγράψει άρθρα σε σχέση με ζητήματα Μάρκετινγκ και Operations των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Είναι επίσης, σύμβουλος σε τηλεοπτικά κανάλια, όπως το Bloomberg, και σε ραδιοφωνικά δικτυα.

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους