Ο,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό – τα ξενοδοχεία στην εποχή της οικονομίας διαμοιρασμού

09-11-15 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει άμεση ανάγκη να ανακτήσει τον έλεγχο, καθότι η παρατεταμένη έμφαση που έχει δώσει στην εμπορική εκμετάλλευση των υφιστάμενων περιουσιακών της στοιχείων βαίνει σε βάρος της αναδιάρθρωσης της προσφοράς της, αφήνοντας έδαφος για την αναπλήρωση του χαμένου εδάφους από την οικονομία διαμοιρασμού. 

Αυτό επισημαίνει σε πρόσφατο άρθρο του ο Georges Panayotis στο hospitality-on, πρόεδρος της MKG Consulting.

Όπως εξηγεί ο κ. Panayotis, σήμερα, οι ξενοδοχειακοί όμιλοι, δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στη διαχείριση των μονάδων τους, προσφέροντας τα δωμάτιά τους στις καλύτερες τιμές, και στο κλείσιμο των κενών που δημιουργούν οι γίγαντες των διαδικτυακών πωλήσεων στην εμπορική διανομή τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η αναδιάρθρωση που απαιτείται να καθυστερεί και το χαμένο έδαφος αυτό να κερδίζεται από τις νέες προσφορές της οικονομίας διαμοιρασμού. 

Επομένως, επισημαίνει ο κ. Panayotis, υπάρχει άμεση ανάγκη για τη βιομηχανία να αλλάξει με γρήγορους ρυθμούς το περιβάλλον της ανακτώντας τον έλεγχο. Ο κλάδος χρειάζεται νέα προϊόντα εξαιτίας της ριζικής διαφοράς που παρατηρείται στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών της νέας γενιάς. Αυτοί, συγκρίνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους με ιδιαίτερη ευελιξία που αποδεικνύεται ως ιδιαίτερα ανησυχητική για τα εμπορικά τμήματα των ξενοδοχείων. Η πολυτέλεια δεν έχει πια την ίδια μορφή, η πιστότητα έχει αποκτήσει νέο νόημα, η διασκέδαση απαιτείται και αυτό γίνεται φανερό τόσο στη χρήση κοινόχρηστων χώρων όσο και στην κοινόχρηστη χρήση δωματίων και λουτρών. Ζουν σε έναν κόσμο που είναι συνδεδεμενος σε μόνιμη βάση για τη διευκόλυνση της καθημερινής ζωής και έτσι είναι πιο δεκτικοί σε νέες προσεγγίσεις στο προσωπικό. Η άρνηση στη ρύπανση και η τάση για προστασία του περιβάλλοντος παρέχει κίνητρα σε μια αναζήτηση για εξαιρετικό value for money.

Όπως συμβαίνει και με την αυτοκινητοβιομηχανία, τα υβριδικά προϊόντα φαίνονται ως μια ενδιαφέρουν απάντηση, όμως χρειάζεται να ξεπεράσουν το εμβρυικό στάδιο των δικτύων μέσα στα οποία περιορίζονται. 

Η οικογένεια των καταλυμάτων έχει μεγαλώσει. Νέα μέλη εισέρχονται σε αυτήν και επιδιώκουν να βρουν τη θέση τους. Εάν επιθυμούν να παίξουν στο μεγάλο πρωτάθλημα, μπορούν να πάρουν μαθήματα για τους τρόπους ενθαρρύνοντάς τα να αναπτυχθούν, ενισχύοντάς τα και, γιατί όχι, ενσωματώνοντάς τα εφόσον είναι εκείνα που διαθέτουν την καινοτόμα ματιά στην αγορά.

Τα καλά νέα, επισημαίνει ο κ. Panayotis, είναι ότι αυτή η αγορά δεν πρόκειται να καταρρεύσει. Η ανάγκη για ταξίδια παραμένει μια ισχυρή πραγματικότητα, που επιβεβαιώνεται από τη σταθερή ανάπτυξη στα διεθνή ταξίδια. Όμως, αυτό δεν αποτελεί ικανή συνθήκη για την ανάπτυξη όλων των ειδών καταλύματος στις ίδιες ταχύτητες. 

Κλείνοντας, αναφέρει: «σε οποιοδήποτε πρότζεκτ αναδιάρθρωσης, υπάρχουν ευπροσάρμοστοι νικητές αλλά και ανιαροί δεινόσαυροι. Σε ποια πλευρά θέλετε να παίξετε;», αναρωτιέται. 

Πηγή: Hospitality On

 
Ποιός είναι ο Georges Panayotis και η MKG
 
*Ο Georges Panayotis είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MKG GROUP και προέρχεται από οικογένεια ξενοδόχων τριών γενεών. Στην ηλικία των 18 ετών άφησε την Ελλάδα για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και να αποκτήσει το Μάστερ στο Μάνατζμεντ στο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris Dauphine. Αφού ανέπτυξε συγκεκριμένα εργαλεία μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, το 1986 αποφάσισε να ιδρύσει τη δική του εταιρία, την MKG Conseil, τη σημερινή MKG Group.
 
Μέσα σε 20 χρόνια, η εταιρία έχει γίνει ηγέτης στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος. 
 
Ο Όμιλος MKG, με έδρα στη Γαλλία, κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη στις μελέτες και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία. Η εταιρεία απασχολεί 100 εργαζομένους σε 4 τμήματα: μελέτες μάρκετινγκ, βάση δεδομένων, ποιοτικός έλεγχος και Τύπος, και έχει έντυπη και ηλεκτρονική παρουσία στα γαλλικά και στα αγγλικά:
 
Hospitality ON Web: http://mkg-group.com/en/our-events-and-the-press/hospitality-on-web
 
Hospitality ON Magazine: http://mkg-group.com/en/our-events-and-the-press/hospitality-on-magazine
 
Η εταιρεία συντέλεσε στην ανάπτυξη περισσότερων από 2.000 ξενοδοχείων στη Γαλλία και την Ευρώπη, διαθέτοντας γραφεία στο Παρίσι, την Κύπρο, το Λονδίνο και την Αθήνα.
 
Eίναι ιδρυτής των Βραβείων Worldwide Hospitality Awards και του Hotel Makers Forum, ενώ έχει συγγράψει άρθρα σε σχέση με ζητήματα Μάρκετινγκ και Operations των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Είναι επίσης, σύμβουλος σε τηλεοπτικά κανάλια, όπως το Bloomberg, και σε ραδιοφωνικά δικτυα.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ