Νέες εμπειρίες διακοπών από την TUI BLUE

08-09-15 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Σε λειτουργία βρίσκεται ο νέος ιστότοπος του νέου brand που λανσάρει η TUI, TUI BLUE, το οποίο υπόσχεται να συνδυάζει εμπειρίες των κλασικών all inclusive με τις αντίστοιχες του μεμονωμένου ταξιδιώτη.

Στις 9 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν οι κρατήσεις για τα δύο πρώτα ξενοδοχεία που θα λειτουργήσουν με το νέο brand, οι οποίες θα μπορούν να γίνονται διαδικτυακά και από τα τουριστικά πρακτορεία. 

Τα ξενοδοχεία βρίσκονται στην Τουρκία, είναι τα TUI Blue Sarigerme Park και TUI Blue Palm και θα ανοίξουν την καλοκαιρινή σεζόν του 2016. Και τα δυο ξενοδοχεία θα υποβληθούν σε εκτενή ανακαίνιση το χειμώνα.

Τα ξενοδοχεία TUI Blue θα προσφέρουν πρότυπο φιλοξενίας που βασίζεται σε 5 χαρακτηριστικά:

-την υψηλής ποιότητας και μοντέρνα κουζίνα με μαγειρική διανθισμένη από ντόπιες σπεσιαλιτέ και με τη χρήση τοπικών προϊόντων, 

-το ολιστικό πρόγραμμα υγείας, χαλάρωσης και διατροφής BLUEF! T που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με ειδικούς, 

-τις αυθεντικές εμπειρίες όπως αποκλειστικά προγράμματα εκδρομών και εξειδικευμένες συμβουλές από τους Blue Guides 

-την αρχιτεκτονική που συνδυάζει την παράδοση με το μοντέρνο, με το απλό ντιζάιν και τις καθαρές γραμμές να συνδυάζονται με στοιχεία τοπικού στυλ.

-την τεχνολογία: ευκολότερος σχεδιασμός των διακοπών με τις διαδικτυακές υπηρεσίες της TUI BLUE, TUI BLUEapp και block booking.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TUI BLUE, Artur Gerber, πρόκειται για «ένα νέου τύπου ξενοδοχείο: ατομικό, προσωπικό και γεμάτο δυνατότητες που κάνουν τις διακοπές μοναδικές, αφού η TUI BLUE συνδυάζει την καλύτερη ποιότητα εμπειρίας σε ξενοδοχείο με τις μοναδικές εμπειρίες των ανεξάρτητων διακοπών».

Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος, το νέο ξενοδοχειακό brand της TUI δεν θα βασίζεται εξ ολοκλήρου στο μοντέλο all inclusive, αλλά θα εξαρτάται από τον προορισμό εφαρμόζοντας μια πιο ελαστική μορφή φιλοξενίας. Εξηγώντας τη φιλοσοφία των TUI Blue, έχει διευκρινίσει ότι απευθύνεται σε ένα άλλο κομμάτι τουριστών, οι οποίοι διαθέτουν μοντέρνους τρόπους ζωής, μ το Ίντερνετ να αποτελεί καθημερινή τους συνήθεια και είναι έτοιμοι για τις νέες τεχνολογικές αλλαγές στις κινητές συσκευές. 

Ο Artur Gerber διαθέτει μεγάλη πείρα από τον χώρο της φιλοξενίας από τη θητεία του στα brand  Aldiana, Dorint και Maritim.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη