Η πειρατεία στα on line ταξίδια μόλις ξεκίνησε...

27-03-18 | ΑΠΟΨΗ

Πεδίο δόξας λαμπρό για τους πειρατές του διαδικτύου αποτελεί η παγκόσμια αγορά ταξιδιών, κλέβοντας έσοδα από τις νόμιμες επιχειρήσεις σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας Μάλιστα, επειδή η αγορά των διαδικτυακών ταξιδιών αυξάνεται ραγδαία και αναμένεται να ξεπεράσει σε τζίρο το ένα τρισ.δολάρια μέχρι το 2.022, οι πειρατές θα έχουν τη δυνατότητα να κλέβουν πιο εύκολα εκατομμύρια δολάρια κάτω από τη μύτη των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στη βιομηχανία των ταξιδιών.

Την άποψη αυτή διατυπώνει ο Chemi Katz, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Namogoo, σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο του στην εξειδικευμένη ιστοσελίδα tnooz.com.

Η πειρατεία αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου, όμως, ο κλάδος των ταξιδιών προσφέρεται ιδιαίτερα γι αυτό, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πρωτίστως την χαμηλότερη τιμή στους κρίκους του ταξιδιού τους. Έτσι, διαφημίσεις τουριστικών προϊόντων εισάγονται χωρίς άδεια σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους, αποσπώντας την προσοχή των υποψήφιων ταξιδιωτών από τις προσφορές αναγνωρισμένων εμπορικών σημάτων. Οι διαφημίσεις αυτές, με τη μορφή αναδυόμεων παραθύρων, διαφημίσεων banner και πρόσθετων προσφορών ανταγωνιστών, "περνούν" μέσω κακόβουλου λογισμικού. Ο ενδιαφερόμενος παρασύρεται από την χαμηλότερη τιμή και "φεύγει" από τις νόμιμες προσφορές των διεθνών σημάτων για τις τιμές σε ξενοδοχεία, αεροπορικές πτήσεις και άλλες ταξιδιωτικές υπηρεσίες. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 57% όλων των κρατήσεων ταξιδιών κάθε χρόνο γίνεται online, ενώ οι ταξιδιώτες επισκέπτονται κατά μέσο όρο 28 διαφορετικούς ιστότοπους για να καταλήξουν στην τελική επιλογή. Ακόμα κι αν ένας δυνητικός πελάτης βρίσκει μια ελκυστική προσφορά στην πρώτη του αναζήτηση, συνεχίζει να ψάχνει για κάτι καλύτερο, έχοντας εδραιωμένη την πεποίθηση ότι μέσα από την αναζήτηση θα βρει κάτι καλύτερο.

"Τίποτα δεν προάγει το σερφάρισμα περισσότερο από ένα αναδυόμενο παράθυρο που διακόπτει την περίοδο σύνδεσης του καταναλωτή, εμφανίζοντας μια ανταγωνιστική προσφορά", τονίζει ο Chemi Katz. Έχει διαπιστωθεί ότι το 15% έως 25% των περιόδων σύνδεσης στο διαδίκτυο επηρεάζονται από το αναδυόμενο παράθυρο με ανταγωνιστική προσφορά.

Ένα όπλο για τα τουριστικά brands κατά της πειρατείας είναι τα προγράμματα συμμετοχής και ανταμοιβής που παρέχουν μειωμένες τιμές σε τακτικούς πελάτες. Ωστόσο, όπως τονίζει ο συγγραφέας του άρθρου, μια προκλητική προσφορά μέσα από μια αναδυόμενη διαφήμιση θα προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο των μη μελών τέτοιων προγραμμάτων, όσο και μελών.

Η αποτροπή τέτοιων διαφημίσεων φαίνεται ότι είναι δύσκολη, γιατί η διάχυση αυτών των διαφημίσεων με κακόβουλο λογισμικό γίνεται μόνο σε προγράμματα περιήγησης καταναλωτών και δεν μπορούν να καταγραφούν πλήρως από τις νόμιμες ταξιδιωτικές εταιρείες. Η αύξηση των διαδικτυακών κρατήσεων ταξιδιών μέσω κινητών δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τον εντοπισμό κακόβουλων ψηφιακών προγραμμάτων.

Το συμπέρασμα είναι απαισιόδοξο για τις νόμιμες τουριστικές επιχειρήσεις: Η πειρατεία στα διαδικυακά ταξίδια θα γίνεται όλο και πιο συχνή όσο η αγορά αυτή αυξάνεται και ο ψηφιακός μετσχηματισμός διευρύνεται...

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι