Σημαντική διεθνής διάκριση για τη MINDHAUS, την εξειδικευμένη εταιρεία marketing και στρατηγικής για τον τουριστικό κλάδο και μέλος του Ομίλου V+O, η οποία επιλέχθηκε από τον Οργανισμό Τουρισμού της Πορτογαλίας (Turismo de Portugal) για την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου έρευνας σχετικά με την πρόθεση ταξιδιωτών να επισκεφθούν την Πορτογαλία (travel sentiment).
Πρόκειται για ένα στρατηγικής σημασίας έργο, με στόχο την εις βάθος κατανόηση των στάσεων, των κινήτρων και των τάσεων των δυνητικών επισκεπτών της χώρας, σε μια περίοδο όπου ο τουρισμός αποτελεί κρίσιμο μοχλό ανάπτυξης για την πορτογαλική οικονομία.
Ενίσχυση του τουρισμού με έμφαση στα δεδομένα
Ο Οργανισμός Τουρισμού της Πορτογαλίας, ως Εθνική Αρχή Τουρισμού της χώρας, έχει θέσει ως προτεραιότητα την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος με βάση τη στρατηγική αξιοποίηση των δεδομένων. Στο πλαίσιο αυτό, διατηρεί συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, τόσο στο εσωτερικό όσο και σε αγορές-στόχους του εξωτερικού, προκειμένου να σχεδιάζει αποτελεσματικές πολιτικές προβολής και ανάπτυξης.
Η ανάθεση του έργου στη MINDHAUS αντανακλά την αναγνώριση της εξειδίκευσης και εμπειρίας της ελληνικής εταιρείας σε ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού και έρευνας στον τουρισμό.
Δήλωση από τον Γενικό Διευθυντή της MINDHAUS
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, σχολίασε σχετικά:
«Είναι ιδιαίτερη τιμή για τη MINDHAUS η συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού της Πορτογαλίας σε ένα τόσο στρατηγικής σημασίας έργο. Μέσα από αυτή τη συνεργασία αναδεικνύεται η εξειδίκευση και η εμπειρία μας στον τομέα του τουριστικού marketing, καθώς και η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν διεθνείς οργανισμοί. Είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεισφέρουμε ουσιαστικά στη διαμόρφωση στρατηγικών αποφάσεων του Εθνικού Οργανισμού της Πορτογαλίας».