Focus Bari | 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται τις κριτικές πριν από τις αγορές τους

04-04-24 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές προτού αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Τη διαπίστωση αυτή αναδεικνύει η νέα έρευνα “Customer Experience Stories” από την Focus Bari
 
 Αναλυτικά, τα συμπεράσματα της έρευνας “CX Stories”, που διεξάγεται πανελλαδικά από την Focus Bari κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο:

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της
Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές