Έρευνα | Δραστικές περικοπές από τους Έλληνες και στις δαπάνες διακοπών

25-07-22 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Σε δραστικές περικοπές των εξόδων τους προχωρούν οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές για να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της ακρίβειας. Αυτό δείχνει νέα μεγάλη έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, που διενήργησε για λογαριασμό του η Opinion Poll. Το εύρημα με τουριστικό ενδιαφέρον είναι η διαπίστωση ότι το 66% των Ελλήνων "κόβει" τις ημέρες διακοπών.

Αναλυτικά, ορισμένα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

Σχολιάζοντας τα συμπεράσματα της έρευνας ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α., κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, τονίζει:

«Με τη νέα μας έρευνα που διενήργησε η Opinion Poll αποδεικνύεται ότι έχει αλλάξει δραματικά το επίπεδο διαβίωσης των πολιτών. Και αυτή η αλλαγή επηρεάζει αρνητικά όλο το φάσμα της οικονομίας και βεβαίως τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Όταν το 83.7% των ερωτηθέντων προχωρά σε μειώσεις στην κατανάλωση ενέργειας, το 83.2% στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων –μεταξύ των οποίων είναι και βασικά αγαθά- το 66.4% στις μετακινήσεις με το προσωπικό αυτοκίνητο και το 66% στις μέρες των διακοπών, γίνεται εύκολα αντιληπτή η υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου του συνόλου της κοινωνίας και οι δύσκολες ώρες που περνάνε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Και βέβαια προκαλεί ανησυχία ότι το 66.5% δηλώνουν απαισιόδοξοι για το μέλλον ενώ και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό δηλώνει ότι δυσκολεύεται πολύ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του. Αυτό που επίσης πρέπει να σημειωθεί –αλλά και να εξεταστεί σοβαρά από την Πολιτεία- είναι ότι το 54.1% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι τα μέτρα της κυβέρνησης προσφέρουν σχεδόν μηδαμινή βοήθεια. Ενισχύεται έτσι η επίσημη θέση του Επιμελητηρίου μας ότι πλέον πρέπει να δούμε με ψυχραιμία και τη λήψη άλλων μέτρων, πέρα από αυτά που ισχύουν σήμερα και που είναι κυρίως επιδοματικού χαρακτήρα.

Τα νέα μέτρα θα πρέπει να εφαρμοστούν με στόχο τη μείωση των τιμών, τόσο σε ενέργεια όσο και σε βασικά αγαθά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα και του ΦΠΑ σε συγκεκριμένα προϊόντα».

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι