Έρευνα | Η Ελλάδα στο top 3 των προορισμών της Μεσογείου που θέλουν για διακοπές οι τουρίστες φέτος

25-06-20 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Η Horwath HTL, η κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία παγκοσμίως με εξειδίκευση στον τουρισμό, υλοποίησε πρωτογενή ηλεκτρονική έρευνα με στόχο την ανάδειξη των βασικότερων κριτηρίων βάσει των οποίων οι τουρίστες θα επιλέξουν τις διακοπές τους στην μετά COVID εποχή. Η έρευνα υλοποιήθηκε ηλεκτρονικά από τις 08 έως τις 22 Ιουνίου 2020 σε 1.000 ερωτηθέντες από 12 αγορές – στόχους του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας. Πιο αναλυτικά στην μελέτη συμμετείχαν  άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιακών ομάδων (18-24, 25-34, 35-44, 45-54, >54) από Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία και Η.Π.Α. 

Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης είναι τα ακόλουθα:

Ο Διευθυντής Ελλάδος της Horwath HT, κ. Ξενοφών Πετρόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η πρωτογενής μελέτη που υλοποιήσαμε, επιβεβαιώνει το γεγονός πως η κρίση της πανδημίας είναι πρωτίστως κρίση εμπιστοσύνης. Οι πρώτες αφίξεις του Ιουλίου θα διαδραματίσουν τον σημαντικότερο παράγοντα διαχείρισης της φήμης του ελληνικού τουρισμού, καθώς οι επισκέπτες θα επικοινωνήσουν την εμπειρία τους σε κοινωνικά δίκτυα, φίλους και γνωστούς. Είναι βέβαιο πως όλοι αυτοί θα θέλουν να μάθουν αν η εμπειρία είναι αντάξια των προσδοκιών και αν οι διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας είναι επαρκείς και λειτουργικές. Η ετοιμότητα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και των τοπικών κοινωνιών, θα θέσει τις βάσεις ανάκαμψης του ελληνικού τουρισμού εν όψη της τουριστικής περιόδου του 2021».     

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων