Τα 35.000 πόδια είναι το επίκεντρο της πτήσης για την αγοραστική δραστηριότητα των περισσότερων ταξιδιωτών, σύμφωνα με νέα μελέτη της HSBC, η οποία διενεργήθηκε ανάμεσα σε χιλιάδες Αμερικανούς επιβάτες. Στο πλαίσιο της εν λόγω μελέτης, συμπεραίνεται μεταξύ άλλων ότι οι επιβάτες ξοδεύουν σε κάθε πτήση κατά μέσο όρο 51,32 δολάρια, με το μεγαλύτερο μέρος να πηγαίνει σε αγορές αφορολόγητων ειδών, (32,53 δολάρια), εν συνεχεία σε τρόφιμα (11,68 δολάρια) σε υπηρεσίες Wi-Fi, (4,92 δολάρια) και σε αλκοολούχα ποτά (4,56 δολάρια).
Η μελέτη εξέτασε επίσης τις πιο ενοχλητικές συμπεριφορές των επιβατών κατά την πτήση, με τους "ανθρώπους που πίνουν πάρα πολύ" να καταλαμβάνουν ποσοστό 44% των ερωτηθέντων. Οι υπόλοιπες απαντήσεις μοιράζονται μεταξύ των επιβατών που είναι αγενείς στους αεροσυνοδούς, στους γονείς που αφήνουν τα παιδιά τους να κλωτσούν το μπροστινό κάθισμα, στα δύσοσμα παπούτσια όταν αυτά αφαιρούνται και στους γονείς που επιτρέπουν στα παιδιά να τρέχουν και να ξαπλώνουν οπουδήποτε, περιορίζοντας το χώρο των άλλων επιβατών.
Κατά την προσγείωση, το 15% των ερωτηθέντων ενοχλείται ιδιαίτερα από τους επιβάτες που χειροκροτούν όταν οι ρόδες του αεροπλάνου αγγίζουν το διάδρομο, ενώ το 36% έκρινε ως πλέον αρνητική συμπεριφορά το να σηκώνεται κανείς απευθείας από τη θέση του αμέσως μετά την προσγείωση.
Τέλος, όσον αφορά στις στιλιστικές προτιμήσεις κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, το 40% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι συνήθως επιλέγει ένα άνετο τζιν και ένα μακό μπλουζάκι, ενώ περιέργως ένα πολύ μικρό ποσοστό θα έπαιρνε μαζί του στην καμπίνα ζακέτα ή ελαφρύ πουλόβερ.