Έρευνα: 2 στους 3 Κινέζους επιλέγουν ξενοδοχεία πολυτελείας

14-09-16 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κόσμο, πολλαπλάσια του παγκόσμιου μέσου όρου (5%), όσον αφορά τα ταξίδια προς το εξωτερικό, κατέγραψε η Κίνα το 2015, παγιώνοντας τη θέση της ως της σημαντικότερης αγοράς διεθνών ταξιδίων. Παρά το γεγονός ότι η μέση διάρκεια των ταξιδίων μειώθηκε στο μισό από το 2007, η τεράστια αύξηση στα διεθνή ταξίδια είχε ως αποτέλεσμα να τριπλασιαστούν τα έσοδα από τη συγκεκριμένη αγορά. Eπιπλέον, 2 στους 3 Κινέζους επιλέγει πολυτελές ξενοδοχείο κατά τις διακοπές του στο εξωτερικό.

Αυτές είναι μερικά από τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε ειδική έρευνα που διενήργησε η IPK International για λογαριασμό της έκθεσης ITB Berlin.

Το 2015, οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 45,2 εκατ. διεθνή ταξίδια με διανυκτερεύσεις, εξαιρουμένων των ταξιδίων προς το Μακάου και το Χονγκ Κονγκ. Σε σύγκριση με το 2014, ο αριθμός αυτός είναι προσαυξημένος κατά 8 εκατ. ταξίδια, δηλαδή παρουσίασε αύξηση 23%!

Επιπλέον, η Κίνα το 2015 ήταν η 4η μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού, μετά τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ην. Βασίλειο, ενώ στην 5η θέση βρέθηκε η Γαλλία.

Περισσότερα από τα 2 τρίτα των ταξιδίων στο εξωτερικό, αφορούν προορισμούς της Ασίας (Ταϊβάν, Ν. Κορέα, Ταϋλάνδη και Ιαπωνία). Οι ΗΠΑ αποτελούν τον 5ο δημοφιλέστερο προορισμό των Κινέζων στο εξωτερικό, με 2,6 εκατ. ταξίδια το 2015.

Από την Ευρώπη προτιμώνται η Γερμανία, η Ελβετία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Αυστρία.  Συνολικά, περί το 20% των ταξιδίων Κινέζων στο εξωτερικό έγιναν σε ευρωπαϊκό προορισμό.

Τα 80% των ταξιδίων τους στο εξωτερικό γίνεται για λόγους αναψυχής. Οι διακοπές (εξαιρούνται οι επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς) έχουν σημαντικά υψηλότερο μερίδιο στους Κινέζους (76%) σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (57%).

Επί σειρά ετών, ο δημοφιλέστερος τύπος διακοπών ήταν τα ταξίδια μετ’ επιστροφής, παρότι τα ταξίδια πόλης ανακτούν το χαμένο έδαφος. Σε σχέση με το 2007, η μέση διάρκεια παραμονής στο εξωτερικό έχει περιοριστεί στο μισό και το 2015 έφτασε τις 5 διανυκτερεύσεις. Παρά το γεγονός αυτό, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχεδόν 77 εκατ. ευρώ κατά την ίδια περίοδο.

Περισσότεροι από το 80% των Κινέζων που ταξίδεψε στο εξωτερικό, επέλεξε ξενοδοχείο. Τα 4άστερα και τα 5άστερα ήταν οι δημοφιλέστερες κατηγορίες, αντιπροσωπεύοντας το 62% των καταλυμάτων στο σύνολο των ταξιδίων. Όσον αφορά την επιλογή καταλύματος δηλαδή, οι Κινέζοι διαφέρουν πολύ από τον παγκόσμιο μέσο όρο (το 40% επιλέγει πολυτελή ξενοδοχεία). 

Δημοφιλέστερος τρόπος μεταφοράς είναι οι αερομεταφορές για τους Κινέζους, αντιπροσωπεύοντας το 80%, έναντι 60% του παγκόσμιου μέσου όρου.

Παρότι οι κρατήσεις στα τουριστικά πρακτορεία (74%) παρουσιάζουν μείωση στην κινεζική αγορά, ως κατηγορία εξακολουθεί να έχει διπλάσιο μερίδιο στην αγορά σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο