Cine Πολεμικό Μουσείο | Το 30% των θεατών είναι τουρίστες - Τι λέει ο υπεύθυνος του χώρου Τ. Τζαρίμας στο Τ.Ν.

02-10-25 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Τα θερινά σινεμά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής καλοκαιρινής κουλτούρας, συνδυάζοντας τη νοσταλγία με τη σύγχρονη αστική διασκέδαση. Στο κέντρο της Αθήνας, το Cine Πολεμικό Μουσείο επιχειρεί να ανανεώσει την εμπειρία του θερινού κινηματογράφου, προσφέροντας στον επισκέπτη κάτι περισσότερο από μια απλή προβολή. Ο υπεύθυνος του χώρου, Τάσος Τζαρίμας, μιλά στο Tornos News για τη νέα ταυτότητα του θερινού σινεμά, την αυξημένη επισκεψιμότητα των ξένων επισκεπτών –που φέτος έφτασε το 30%– αλλά και τον ρόλο του ως εμπειρία που αξίζει να ενταχθεί στην τουριστική εικόνα της πόλης.

Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής:

Πολύ σωστά το θέσατε, είναι όντως μια καλοκαιρινή τελετουργία για μεγάλο μέρος του κόσμου. Το θερινό σινεμά είναι πάντα μια απολαυστική έξοδος για ζευγάρια, παρέες, οικογένειες αλλά και singles! Στο CINE Πολεμικό Μουσείο προσπαθούμε να δημιουργούμε μια διαφορετική οπτική του θερινού. Θέλουμε ο επισκέπτης να συνδυάζει την κινηματογραφική του εμπειρία με τον πολιτισμό και την κουλτούρα, απολαμβάνοντας έναν καλαίσθητο χώρο με προσεγμένες υπηρεσίες, ποιοτικό φαγητό και ποτό, άνεση και πολυτέλεια, ώστε η βραδιά του να μετατρέπεται σε καλοκαιρινό γεγονός.

Ναι, φυσικά πιστεύουμε ότι μπορεί το θερινό σινεμά να παραμείνει προσιτό, απλά χρειάζεται ισορροπία. Η ποιότητα δεν εξαρτάται μόνο από την τιμή· συνδέεται με την ατμόσφαιρα, τη φροντίδα στον χώρο, την επιλογή των ταινιών και τις υπηρεσίες. Με προσεκτικό σχεδιασμό και πολλή δουλειά, πιστεύουμε πως η πολυτέλεια και η προσβασιμότητα μπορούν να συνυπάρχουν.

Αυτή η τάση, θεωρούμε πως, δείχνει ότι οι πολίτες θέλουν να ζουν διαφορετικά το καλοκαίρι στην πόλη, αναζητώντας εμπειρίες που συνδυάζουν πολιτισμό, διασκέδαση και ποιότητα. Δηλαδή ο θερινός κινηματογράφος δεν επιλέγεται μόνο για τη θέαση ταινιών, αλλά για την απόδραση από την καθημερινότητα, την έξοδο στην ύπαιθρο, τη συνάντηση με φίλους, την απόλαυση του καλοκαιρινού αέρα σε προσεγμένους χώρους. Το γεγονός αυτό, κατά τη γνώμη μας, είναι πολύ ευχάριστο για την κοινωνία και προσπαθούμε, μέσα από τη δουλειά μας, να το στηρίζουμε και να το αναδεικνύουμε.

Εξαιρετική εμπειρία για τους τουρίστες

Αναμφίβολα. Έχουμε παρατηρήσει ότι όλο και πιο συχνά υποδεχόμαστε ξένους επισκέπτες στον χώρο μας, οι οποίοι σχολιάζουν πολύ θετικά την εμπειρία τους και τη θεωρούν κομμάτι της κουλτούρας της Ελλάδας. Ειδικά αυτή τη σεζόν που διανύουμε, μπορεί να αγγίξαμε σε κάποιες προβολές και 30% επισκεψιμότητας από τουρίστες. Κάλλιστα λοιπόν, με οργάνωση και συνεννόηση, μπορεί να γίνει ισχυρό στοιχείο της ταυτότητας της Αθήνας, δίπλα στη γαστρονομία και την ιστορική της κληρονομιά.

 


 

διαβάστε ακόμα

Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
Η Ryanair ζητεί προστασία των υπερπτήσεων όταν απεργούν οι ελεγκτές – Πυρά κατά της Κομισιόν
Σχολή Αρτοποιίας Κρήτης (Ηράκλειο) | Νέο Τμήμα -Έναρξη 11/11/2025
Air Serbia | Νέα οπτική ταυτότητα με την Παράδοση στο επίκεντρο
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
Νέα βραβεία UN Tourism και FIA για βιώσιμη ανάπτυξη στον αθλητικό τουρισμό
ΕΟΤ: Προβολή «άγνωστων» ελληνικών προορισμών στη γαλλική τουριστική αγορά
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027