Μεγάλη διαφήμιση της Μυκόνου στο Ισραήλ

06-06-19 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Την περίφημη διασκέδαση της Μυκόνου θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο χιλιάδες εργαζόμενοι της μεγαλύτερης εταιρείας τηλεπικοινωνιών του Ισραήλ, Cellcom, οι οποίοι θα ταξιδέψουν στο νησί των Ανέμων στο πλαίσιο του τουριστικού project με τίτλο Mykonos Fantasy.

Πρόκειται για μια προωθητική ενέργεια απόρροια των επαφών του πρεσβευτή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, κ. Κωνσταντίνου Σκαγιά, στην Έκθεση Τουρισμού του Ισραήλ, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο.

Στόχος του project είναι να ενισχυθεί και να πολλαπλασιαστεί το ενδιαφέρον των Ισραηλινών για την Μύκονο και άλλα αιγαιοπελαγίτικα νησιά που προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας, ικανές να ενθουσιάσουν και τους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες. To Mykonos Fantasy περιλαμβάνει 8 διαφορετικές περιόδους επισκέψεων, όλες εκτός high season. Στο πλαίσιο της πρώτης περιόδου, δόθηκε ένα μεγάλο πάρτυ στο μπαρ Baos στην Μικρή Βενετία.

Το Mykonos Live TV και ο Πέτρος Νάζος ήταν εκεί και συνομίλησε τόσο με τον κ. Κώστα Σκαγιά όσο και με εκπρόσωπο της ισραηλινής εταιρίας Cellcom.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη