Η βραβευμένη «γκουρού της ελληνικής κουζίνας», αρθρογράφος και συγγραφέας 17 βιβλίων για την ελληνική μαγειρική, Diane Kochilas, έρχεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Πέμπτη, από 1 έως 3 π.μ. (Αναχωρήσεις, Είσοδος 4, “Aegean Lounge”, είσοδος ελεύθερη) & την Παρασκευή από 11 – 12 το μεσημέρι (Αναχωρήσεις, Εμπορικό Κέντρο αεροδρομίου, είσοδος ελεύθερη) με στόχο να αναδείξει την ελληνική γεύση, ταξιδεύοντας επιβάτες και επισκέπτες…. ”Beyond Tzatziki!”
Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο και αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα “Lunchphoria”, συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία.
Παράλληλα, καθόλη τη διάρκεια της ενότητας Lunchphoria, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης.
Η καμπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” αποτελεί το τρίτο μέρος της …τριλογίας AΘenian, δηλαδή, συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “I’m an Athenian too” αλλά και της καμπάνιας του αεροδρομίου “PerhaΨ you ’re an AΘenian too!”. Έτσι, στην εξελικτική διαδρομή της καμπάνιας, οι συμμετέχοντες πρώτα «επιβεβαίωσαν» την αθηναϊκή ταυτότητά τους, ακολούθως «έγιναν» Αθηναίοι και τώρα βιώνουν προσωπικά την αθηναϊκή εμπειρία και μιλούν ...«αθηναϊκά»! Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ, την Aegean και τη Swiss.