M. Κόνσολας: Εμπόδια στις εγκαταστάσεις αετοσανίδας στις παραλίες

08-03-18 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών, κατέθεσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, αναδεικνύοντας το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο άθλημα της αετοσανίδας και εκμισθώνουν συγκεκριμένους χώρους στις παραλίες.

Ο κ. Κόνσολας αναφέρει ότι ο παραλογισμός του ελληνικού δημοσίου έρχεται για να δημιουργήσει ανυπέρβλητα εμπόδια και κυρίως να λειτουργήσει απαγορευτικά για την ανάπτυξη εγκαταστάσεων αετοσανίδας στις παραλίες.

Αυτό συμβαίνει, γιατί, σύμφωνα με εγκύκλιο του Λιμενικού Σώματος με ημερομηνία 31-5-2016, για να αναπτυχθεί μια εγκατάσταση αετοσανίδας απαιτείται έκταση 2.000 μέτρων προκειμένου να τηρούνται οι προδιαγραφές ασφαλείας για την ανύψωσή της. Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι η παραπάνω εγκύκλιος δεν καταργεί το κοινόχρηστο της παραπάνω έκτασης και δεν υποχρεώνει την εκμίσθωσή της από τους επαγγελματίες του κλάδου.

Ο Μάνος Κόνσολας τονίζει ότι δεν μπορεί να υπάρχουν εκπτώσεις στα ζητήματα προστασίας των λουομένων, αλλά ζητά να εκδοθεί διευκρινιστική εγκύκλιος προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα εκμίσθωσης στους επαγγελματίες, χώρου μικρότερης έκτασης των 2.000 μέτρων στις παραλίες.

Επισημαίνει, επίσης, ότι τα θαλάσσια σπορ αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του τουριστικού προϊόντος της πατρίδας μας και προσελκύουν χιλιάδες επισκέπτες.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων