Μ.Κόνσολας: Πώς θα αναπτυχθεί ο συνεδριακός τουρισμός και το city break

02-11-17 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ένα πλαίσιο προτάσεων για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού και του city break κατέθεσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, στη διάρκεια του ετήσιου Business Travel Professionals Forum που διοργάνωσε η SWOT, εταιρεία Ανάπτυξης & Προώθησης Τουριστικών Επιχειρήσεων με τη συμμετοχή κορυφαίων ξενοδοχείων από όλη την Ελλάδα, ταξιδιωτικών γραφείων και εμπορικών εταιρειών.

Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού, τον οποίο χαρακτήρισε μέρος του Αστικού Τουριστικού Προτύπου της Αττικής, και έθεσε ως  προτεραιότητα την κατασκευή ενός σύγχρονου, μεγάλου μητροπολιτικού συνεδριακού κέντρου στην Αττική.

Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε σε βασικές στρατηγικές επιλογές για την ανάπτυξη του αστικού τουρισμού και του city break, όπως:

– Η ανάδειξη και αξιοποίηση του ιστορικού κεφαλαίου με διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, αλλά και έξυπνες, αυτονόητες κινήσεις, όπως είναι το ενιαίο εισιτήριο που θα περιλαμβάνει επισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους και ταυτόχρονη μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

– Η ανάδειξη της ακτογραμμής, αλλά και των τουριστικών προορισμών της Αττικής με νησιωτικό χαρακτήρα, όπως είναι τα νησιά του Αργοσαρωνικού με την  αύξηση της επισκεψιμότητάς τους να συνδέεται με την προβολή και ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, αλλά και ένα αξιόπιστο δίκτυο μεταφορών.

– Το άνοιγμα σε νέες και αναδυόμενες τουριστικές αγορές με διαφορετικές συνήθειες και επιλογές ως προς την επιλογή του χρόνου στον οποίο κάνουν ταξίδια ή διακοπές. Αναφέρομαι, συγκεκριμένα, στη μεγάλη αγορά της Κίνας.

– Η ανάπτυξη του δικτύου των αερομεταφορών που είναι κομβικής σημασίας. Η απευθείας σύνδεση της Αθήνας με μεγάλες πόλεις σε διηπειρωτικό επίπεδο, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την προσέλκυση χιλιάδων επισκεπτών.

– Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την παροχή υπηρεσιών και χρηστικών πληροφοριών στους επισκέπτες, αλλά και την αξιοποίηση του διαδικτύου και των social media στην προβολή και στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος, αφού η κυρίαρχη και διαρκώς αυξανόμενη τάση, είναι να γίνονται κρατήσεις μέσω διαδικτύου.

– Η βελτίωση της αισθητικής των μεγάλων αστικών κέντρων και την εμπέδωση κλίματος ασφάλειας για όλους.

Παράλληλα, ο κ. Κόνσολας έθεσε για μία ακόμα φορά το ζήτημα της υπεφορολόγησης του τουριστικού προϊόντος, επισημαίνοντας ότι οι φορολογικές επιβαρύνσεις που έχουν επιβληθεί τα δυόμιση τελευταία χρόνια έχουν καταστήσει ακριβότερο το τουριστικό μας προϊόν και έχουν την ανταγωνιστικότητά μας σε σχέση με χώρες όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος, η Τουρκία και η Κροατία.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ