EOT: Πρόγραμμα προβολής 410.000 ευρώ σε ΗΠΑ και Καναδά

06-03-17 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το επιμέρους Πρόγραμμα Δράσεων Προώθησης και Προβολής του Γραφείου του Οργανισμού στις Η.Π.Α. για το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Α. Online

PRICELINE.COM

Online πλατφόρμα ταξιδιωτικών πωλήσεων.

Διάρκεια προβολής: 3 μήνες (01/04 – 30/06/2017)

-Καμπάνια με banners σε ΗΠΑ και ΚΑΝΑΔΑ που θα στοχεύει καταναλωτές σε αναζητήσεις ανταγωνιστικών προς την Ελλάδα προορισμών.

-Air Homepage Sponsorship για μία εβδομάδα

-Hotel Homepage Sponsorship για μία εβδομάδα

Virtuoso leisure travel network

Marketing

-Δύο ολοσέλιδες έγχρωμες διαφημιστικές καταχωρήσεις στο περιοδικό VIRTUOSO LIFE Digital Edition (δωρεάν οι καταχωρήσεις στις έντυπες εκδόσεις).

-Μία ολοσέλιδη έγχρωμη διαφημιστική καταχώρηση στο Multy supplier themed travel Catalog Digital Edition του Virtuoso ΄΄Best of Europe΄΄ Ιούνιο 2017 (δωρεάν η καταχώρηση στην έντυπη έκδοση).

-Multy supplier themed travel email: Μαζική αποστολή δύο θεματικών emails για την Ελλάδα σε όλο το ταξιδιωτικό δίκτυο του Virtuoso.

Advisor Development Training

-Δημιουργία Πλατφόρμας ετήσιας διάρκειας (μέχρι Δεκ. 2017) “Learning Engagement Advisor Program” για την εκπαίδευση των Travel Advisors του δικτύου VIRTUOSO στην πώληση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

-Δημιουργία ηλεκτρονικής εφαρμογής E-Learning στη Virtuoso Travel Academy για την εκπαίδευση των Travel Advisors.

-Τέσσερα ωριαία online WEBINARS / σεμινάρια εκπαίδευσης των Travel Advisors του δικτύου VIRTUOSO στην πώληση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

-Δύο ηχογραφημένα 15λεπτα με οδηγίες στα μέλη του για την πώληση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τα οποία θα αναρτηθούν online στη Virtuoso Travel Academy για 12 μήνες

-Πρόγραμμα επικοινωνίας και ενημέρωσης των μελών του δικτύου VIRTUOSO, για τις ανωτέρω δράσεις εκπαίδευσης.

 Endless Vacation

Προωθητικό Banner του ΕΟΤ σε πέντε μηνιαία ENewsletters του περιοδικού Endless Vacation με αποδέκτες ένα εκατομμύριο αναγνώστες στο καθένα.

Δωρεάν Επιπρόσθετα Οφέλη

-Μία δωρεάν ολοσέλιδη καταχώρηση στην έντυπη έκδοση Φθινοπώρου 2017 ή προωθητικό κείμενο σε δύο ENewsletters, 400 λέξεων έκαστο.

-Μήνυμα 15΄΄ στην αναμονή του τηλεφωνικού κέντρου του Leading Travel Company Platform RCI, για ένα μήνα.

-Tile-Banner του ΕΟΤ στην ιστοσελίδα EndlessVacation.com για πέντε μήνες.

-Online listing EOT με λογότυπο και link σε σελίδα Free Travel Information του rci.com και έκδοση tablet για έξι μήνες και για τρεις στην έντυπη έκδοση Φθινοπώρου.

-Επιπλέον εμφάνιση Tile-logo ΕΟΤ σε Free Travel Information του rci.com για τρεις μήνες.

-Μια καταχώρηση ΕΟΤ σε καλοκαιρινή ή φθινοπωρινή έκδοση tablet.

-Δύο αναρτήσεις σε Facebook

Greek Vision Καναδά

Ανάρτηση του banner visitgreece.gr στην ιστοσελίδα του μηνιαίου ομογενειακού περιοδικού Greek Vision, www.greekvision.ca έως το Νοέμβριο του 2017.

 Β. ΕΝΤΥΠΑ - OFFLINE

METROSOURCE – LGBT

Τρεις ολοσέλιδες έγχρωμες διαφημιστικές καταχωρήσεις στο περιοδικό Metrosource

Δωρεάν Επιπρόσθετα Οφέλη

-Μία σελίδα αρθρογραφία για την Ελλάδα στο περιοδικό Metrosource

-Εμφάνιση Προωθητικού Banner του ΕΟΤ στην ιστοσελίδα Metrosource.com

-Δύο μήνες Sponsorship Logo ΕΟΤ στο Geoscope (Metrosource Travel Blog) & ανάρτηση προωθητικού άρθρου 400 λέξεων με δύο φωτογραφίες.

-Εμφάνιση μηνύματος ΕΟΤ 100 λέξεων με logo και μια φωτογραφία σε ένα μηνιαίο E-Newsletter του Metrosource

-Αναρτήσεις για Ελλάδα σε Facebook & Twitter

-Όλες οι διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ θα εμφανιστούν στα Metrosource Tablet apps.

HOW TO SPEND IT

(Weekend Lifestyle περιοδικό των Financial Times)

Δύο έγχρωμες δισέλιδες (σαλόνι) διαφημιστικές καταχωρήσεις στις εκδόσεις Μαΐου και Ιουνίου 2017

ELITE TRAVELER MAGAZINE

Δύο έγχρωμες δισέλιδες (σαλόνι) διαφημιστικές καταχωρήσεις

Δωρεάν Επιπρόσθετα Οφέλη

-Αποστολή δύο e-newsletters για την Ελλάδα σε 18.000 αποδέκτες.

-Συμμετοχή ΕΟΤ στο Adventure Travel Guide email με φωτογραφία, μήνυμα και link στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ.

-Αναγραφή της Ελλάδας στη Exclusive Previous Page.

-Δύο online WEB FEATURES: Αρθρογραφία 400 λέξεων με 2 φωτογραφίες και βίντεο στην ιστοσελίδα του περιοδικού.

The Knot

(Εξαμηνιαίο Regional Bridal Magazine)

Δύο έγχρωμες ολοσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις στις εκδόσεις:

NJ-Fall/Winter 2017, κυκλοφορεί 24/7/17, & California-Fall/Winter 2017, κυκλοφορεί 5/6/17

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ

Δύο Διsέλιδες (σαλόνι) έγχρωμες διαφημιστικές καταχωρήσεις στο ένθετο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ της ομογενειακής εφημερίδας Εθνικός Κήρυκας.

-Δωρεάν ανάρτηση προωθητικού banner του ΕΟΤ στην ιστοσελίδα της εφημερίδας για ένα μήνα

Greek News

Έντεκα ολοσέλιδες έγχρωμες διαφημιστικές καταχωρήσεις στην εβδομαδιαία ομογενειακή εφημερίδα Greek News κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της ΄΄Φέτος το καλοκαίρι πάμε Ελλάδα΄΄ 22/5-24/7/17 και στην Πασχαλινή έκδοση.

-Δωρεάν μια επιπλέον ολοσέλιδη έγχρωμη διαφημιστική καταχώρηση την περίοδο μεταξύ Πάσχα και 22 Μαΐου.

-Δωρεάν προβολή banner του ΕΟΤ στην ιστοσελίδα www,greeknewsonline.com παράλληλα με την έντυπη καμπάνια.

Greek Vision Καναδά

Οχτασέλιδο ένθετο advertorial με θέμα “Πασχαλινές αποδράσεις στην Πατρίδα” στο τεύχος Ιανουαρίου 2017 του μηνιαίου ομογενειακού περιοδικού Greek Vision.

Τοποθέτηση έξι ολοσέλιδων έγχρωμων καταχωρήσεων στα τεύχη Μαρτίου, Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου 2017.

-Δωρεάν δύο ολοσέλιδες έγχρωμες καταχωρήσεις

Γ.  Άλλες Ενέργειες / Έντυπα / Webinars/ Ενέργειες Marketing

NU Nexous Partners

-Διοργάνωση δύο Press Trips για Ελλάδα με τη συμμετοχή 5-7 δημοσιογράφων έκαστο.

-Ανεύρεση 2 Αμερικανικών προσωπικοτήτων που θα χρισθούν Πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού στις ΗΠΑ το 2017 για προβολή της Ελλάδας σε προσωπικότητες της Αμερικής μέσω social media.

-Υποστήριξη EOT για τη δημιουργία ενός Media relation plan / strategy. Δημιουργία οκτώ άρθρων και δελτίων τύπου για την Ελλάδα

-Τρεις αναρτήσεις σε social media εβδομαδιαίως από Ιούνιο έως Σεπτ. με hashtags #philotimo #lovegreece leverage @visitgreecegr στο Instagram.

Signature Travel Network

(Ταξιδιωτικό δίκτυο με μέλη πάνω από 6.000 Travel Professionals σε ΗΠΑ-Καναδά.)

-Συμμετοχή σε Signature Sales Meeting, Δεκ. 2017. Δύο παρουσιάσεις της Ελλάδας, μιάμιση ώρα έκαστη, στα μέλη του Signature και συναντήσεις B to B.

-Συμμετοχή και παρουσία ΕΟΤ στο Signature Network Meeting, Ν. Υόρκη Ιούνιο 2017.

-Δισέλιδη καταχώρηση στο έντυπο του Signature΄Today’s Travel Values΄

διαβάστε ακόμα

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο