Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να αξιοποιήσει την επίσκεψη Ομπάμα στην Ακρόπολη

19-11-16 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η επίσκεψη Ομπάμα μπορεί να μην είχε κανένα πολιτικό ή οικονομικό όφελος για τη Χώρα, όμως, η επίσκεψή του στην Ακρόπολη έχει τεράστια διαφημιστική αξία για τον ελληνικό τουρισμό και το υπουργείο Τουρισμού πρέπει να την αξιοποιήσει, τονιζει ο έμπειρος τουριστικός παράγοντας σε σχόλιό του, σημειώνοντας:

Τα καλά λόγια  για την Ελλάδα, οι παραινέσεις και οι πολιτικές πιέσεις του προς τη Γερμανία, στην καλή φίλη του Ομπάμα, κυρία Μέρκελ,  έπρεπε να είχαν γίνει δύο με τρία χρόνια πριν, για να υπήρχε ο  απαιτούμενος  χρόνος ανταπόκρισης, ζύμωσης και εφαρμογής τους από πλευράς των Θεσμών.

Τα λόγια του ήταν ένα ευχολόγιο χωρίς αντίκρυσμα, από ένα Πρόεδρο που σε δύο μήνες παραδίδει την εξουσία και φυσικά δεν ελήφθησαν υπόψη .

Το κοινό ανακοινωθέν τα λέει όλα.

Όμως, τα πλάνα από την επίσκεψη του Ομπάμα στην Ακρόπολη και  το video που ανέβασε ο Λευκός Οίκος στο λογαριασμό του Προέδρου των ΗΠΑ , είναι τεράστιας διαφημιστικής αξίας , εκατοντάδων εκατομμυρίων διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση, δεδομένης της παγκόσμιας κάλυψης του γεγονότος.

Χρειάζεται γρήγορα η δημιουργία ενός σύντομου διαφημιστικού spot προβολής της Αθήνας με έμφαση στον πολιτισμό της Ελλάδας  από το Υπουργείο Τουρισμού, που θα περιλάβει και πλάνα από την επίσκεψη Ομπάμα στην Ακρόπολη και ιδιαίτερα την εικόνα από το video όπου μιλάει μόνος του με φόντο τον Παρθενώνα και επαινεί της αρετές των αρχαίων Ελλήνων. Είναι  πραγματικά όλα τα λεφτά.

Πρέπει άμεσα να εκμεταλλευτούμε την επίσκεψη, για την τουριστική προβολή της Χώρας, τώρα που γίνονται τα early bookings με τιμές μπροσούρας και όχι last minute με εκπτώσεις και κόντρα εκπτώσεις.

Το Υπουργείο Τουρισμού να δράσει γρήγορα και αποτελεσματικά, την προβολή την έχει ήδη κάνει ο Ομπάμα.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων