Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται σημαντική διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ σε συνεργασία με την εταιρεία Ryanair, στο πλαίσιο του στρατηγικού επικοινωνιακoύ σχεδιασμού του υπουργείου Τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.
Η δράση αφορά σε CRM καμπάνια, που υλοποιείται μέσω αποστολής ενημερωτικών emails με προτάσεις για χαμηλούς ναύλους σε πτήσεις της εταιρείας από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Πολωνία προς Ελλάδα.
Η απήχηση της υπολογίζεται να ανέλθει σε 21 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
Όπως δήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Τρυφωνόπουλος: « Η επιλογή των αγορών έγινε στοχευμένα, δεδομένου ότι οι δύο πρώτες χώρες είναι παραδοσιακά οι μεγαλύτερες τουριστικές αγορές της Ελλάδας, ενώ η Πολωνία θεωρείται ανερχόμενη αγορά με ιδιαίτερη δυναμική ανάπτυξης».
Η προωθητική ενέργεια ξεκίνησε από 28 Σεπτεμβρίου, ενώ οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους στην Ελλάδα μέχρι τέλος Μαρτίου 2017.
Η καμπάνια περιλαμβάνει :
INFO: Tην χειμερινή περίοδο η Ryanair προσεγγίζει τέσσερα αεροδρόμια της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδος)και τη θερινή περίοδο εννέα αεροδρόμια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδος, Κέρκυρα, Μύκονος, Σαντορίνη, Κεφαλονιά και Κως), εξυπηρετώντας 6,5 εκατ. επιβάτες ετησίως.