Πάνω από 3 δισ. άνθρωποι θα χρησιμοποιούν τα social media το 2020

02-01-20 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυξανόμενος θα είναι και το 2020 ο αριθμός των ανθρώπων, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο αριθμός των χρηστών κοινωνικών δικτύων, παγκοσμίως, θα συνεχίσει να αυξάνεται και αναμένεται να ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια το τρέχον έτος. Αυτός ο αριθμός αντιστοιχεί στο 77,9% των χρηστών του Διαδικτύου και είναι αυξημένος κατά 4,7% σε σχέση με το 2019.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών (eMarketer), τα τέσσερα κορυφαία κοινωνικά δίκτυα - Facebook, Instagram, Snapchat και Twitter - θα εξακολουθήσουν και το 2020 να κερδίζουν χρήστες παγκοσμίως. Ωστόσο, η ανάπτυξη - όπως επισημαίνουν οι ίδιες αναλύσεις - θα επικεντρώνεται στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ θα επιβραδύνεται σε ψηφιακά “ώριμες” αγορές, όπως αυτή της Δυτικής Ευρώπης.

Στο μεταξύ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που λειτουργούν σε τοπικές αγορές, για παράδειγμα της Κίνας και της Ρωσίας, επίσης θα συνεχίσουν να κερδίζουν χρήστες, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην προώθηση της χρήσης των social media σε διεθνώς επίπεδο.

Από τα στοιχεία, που επικαλείται το eMarketer, προκύπτει ότι το 2019 περίπου 2,95 δισεκατομμύρια άνθρωποι ή το 77% των χρηστών του Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο, χρησιμοποιούσαν κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 5,9% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η δε πρόβλεψη των αναλυτών για το 2021 είναι ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα φτάσουν τα 3,2 δισ. σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Ταχύτερη ανάπτυξη

Όσον αφορά τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές για τα social media αυτές είναι η Κίνα και η Ινδία, στην πρώτη και τη δεύτερη θέση, παγκοσμίως, τοποθετώντας την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού στην κορυφή του κόσμου στη χρήση των social media, με περισσότερα από 1,73 δισεκατομμύρια ανθρώπους να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα το 2019.

Οι αναδυόμενες αγορές γενικά αναπτύσσονται γρηγορότερα από τις πιο προηγμένες οικονομίες στη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Η Ινδονησία και η Ινδία βρέθηκαν, για παράδειγμα, στην κορυφή της λίστας των πλέον αναπτυσσόμενων αγορών για τα social media το 2019. Επίσης, πολλές αγορές της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής επεκτείνονται τάχιστα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, το Facebook παρέμεινε το κορυφαίο κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως το 2019 και αναμένεται να παραμείνει τουλάχιστον έως το 2023. Ωστόσο, οι αναλυτές επισημαίνουν ότι το Instagram και το Snapchat εμφανίζουν, επίσης, υψηλούς ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης.

Την ίδια στιγμή, τα τοπικά social media, όπως το WeChat και Weibo στην Κίνα, διαθέτουν βάσεις χρηστών, που ανταγωνίζονται αρκετά από τα διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: sepe.gr

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι