Tο λάτεξ κορμάκι και η γυναικεία χειραφέτηση - τι συμβουλεύει μέντορας στον τουρισμό

26-10-16 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ

To ζήτημα της γυναικείας χειραφέτησης, της ισότητας των 2 φύλων και τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή έχει διαφοροποιηθεί σήμερα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, θίγει σε άρθρο της στην ιστοσελίδα της έκθεσης World Travel Market η Claire Hazle, διευθύντρια Μάρκετιγνκ και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Cosmos Tours and Cruises, Avalon River Cruises, Archers Holidays και μέντορας στη Συνάντηση Γυναικών στον Τουρισμό στη φετινή έκθεση WTM.

Η κ. Hazle προκάλεσε «σεισμό» στο Twitter όταν έκανε μια ανάρτηση στην οποία σχολίαζε τις ακραίες ενδυματολογικές επιλογές παίκτριας του X Factor (της Little Mix, η οποία φορούσε λατέξ κορμάκι και πολύ ψηλές μπότες), αναρωτώμενη γιατί τα πρότυπα για τα νεαρά κορίτσια σήμερα δεν περιλαμβάνουν πιο φυσικό ντύσιμο.

Από τα σχόλια, στα οποία νεαρά κορίτσια ανέφεραν ότι οι γυναίκες θα πρέπει να είναι σε θέση να φορούν ό,τι τους αρέσει, η Hazle συμπέρανε ότι υπάρχει ο κίνδυνος να προβάλλονται λάθος σύμβολα ισότητας των 2 φύλων τα οποία, στην ουσία, παγιώνουν περαιτέρω την ανισότητα.

Καταλήγει ότι η άποψη των σύγχρονων νεαρών γυναικών για τη χειραφέτηση είναι διαμετρικά αντίθετη με της περασμένης γενιάς.

Μιλώντας για το εργασιακό της περιβάλλον στον τουρισμό, τονίζει ότι έχοντας εμπειρία από ανδροκρατούμενους χώρους εργασίας, κέρδισε τους συναδέλφους της εμμένοντας στο δικό της στυλ ηγεσίας, επηρεασμένο από την αίσθηση που είχε για τον εαυτό της ως γυναίκα.

Καταλήγει δε, ότι στόχος της είναι να βοηθά τους ανθρώπους ώστε να ξετυλίγουν τις δυνατότητές τους. Η χειραφέτηση κτίζει υπευθυνότητα και την αίσθηση εκπλήρωσης του στόχου και της αυτοεκτίμησης. Ενθαρρύνω τους ανθρώπους, αναφέρει η Hazle, να βρουν το δικό τους στυλ.

Τέλος συμβουλεύει όλους να βρουν τη φωνή τους, να ακουστούν, να μην θυσιάζουν τον εαυτό τους, να κρατούν στο μυαλό την πραγματική σημασία της χειραφέτησης χωρίς να χρειάζεται να κάνουν ακραίες ενδυματολογικές επιλογές.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι