Ν.Δ. Προσβολή για τους νησιώτες η 6μηνη παράταση του μειωμένου ΦΠΑ

20-12-17 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η εξάμηνη παράταση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ μόνο για τα νησιά, τα οποία υφίστανται το κόστος της πολιτικής της κυβέρνησης στο μεταναστευτικό, δεν συνιστά απλά εμπαιγμό, αλλά αποτελεί προσβολή για όλους τους νησιώτες, τονίζουν σε κοινή τους δήλωση οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κ.κ. Χαράλαμπος Αθανασίου (Λέσβου), Γιάννης Βρούτσης (Κυκλάδων), Αναστάσιος Δημοσχάκης (Έβρου), Μάνος Κόνσολας (Δωδεκανήσου), Νότης Μηταράκης (Χίου) και Χρήστος Μπουκώρος (Μαγνησίας).

Αναλυτικά η δήλωση:

«Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα εκτός από ανίκανη, αποδεικνύεται και ανάλγητη.

Η εξάμηνη παράταση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ μόνο για τα νησιά, τα οποία υφίστανται το κόστος της πολιτικής της κυβέρνησης στο μεταναστευτικό, δεν συνιστά απλά εμπαιγμό, αλλά αποτελεί προσβολή για όλους τους νησιώτες.

Προφανώς, η κυβέρνηση υπολογίζει ότι μέσα σε ένα εξάμηνο θα έχει απαλλάξει αυτά τα νησιά από το βάρος του μεταναστευτικού που η ίδια τους φόρτωσε και μπορεί να τους φορτώσει ένα ακόμα βάρος.

Η διάκριση των νησιών στην συγκεκριμένη απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών, δεν έχει κανένα λογικό έρεισμα.

Μικρά νησιά καταδικάζονται σε αναπτυξιακή υστέρηση αφού το κόστος ζωής θα εκτοξευθεί, το τουριστικό προϊόν θα γίνει ακριβότερο και τα νησιά αυτά, σταδιακά, θα ερημώσουν. Θα συρρικνωθεί η οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα.

Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα νομίζει ότι βρίσκεται ακόμα στην εποχή που παραπλανούσε τους πολίτες. Πιστεύει ότι θα την βγάλει καθαρή με τα ψέματα, με «φιλοδωρήματα» και με εξαγγελίες του αέρα.

Εξαιρεί, από το υποτιθέμενο μέρισμα, τους κατοίκους επτά νησιών (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Κως, Λέρος, Ρόδος και Κάρπαθος), ενώ τα κριτήρια για τη χορήγησή του στα άλλα νησιά περιορίζουν τον αριθμό των δικαιούχων. 

Μία ακόμα κίνηση προεκλογικού χαρακτήρα.

Η κυβέρνηση μιλάει για εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου και χρηματοδότηση του από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων που έχει συρρικνωθεί.

Είναι μια εξαγγελία που, εκτός του ότι δεν στηρίζεται σε καμία μελέτη, δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες από εθνικούς πόρους.

Όπου εφαρμόζεται το Μεταφορικό Ισοδύναμο στην Ευρώπη, εφαρμόζεται σε περιορισμένη κλίμακα. Αλλά εδώ μιλάμε για την Ελλάδα, τη χώρα με τα περισσότερα νησιά και τις μεγαλύτερες ανάγκες στην ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση.

Η Νέα Δημοκρατία κατέθεσε τροπολογία για τη διατήρηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, την οποία η κυβέρνηση αρνήθηκε να θέσει σε ψηφοφορία.

Αποδεικνύεται ότι η κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά αποτελεί επιλογή της κυβέρνησης.

Εντάσσεται στην πολιτική της υπερφορολόγησης που εφαρμόζει, εδώ και τρία χρόνια, με απόλυτο κυνισμό και αδιαφορία».

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour