Ολ. Κεφαλογιάννη: Σε πανικό και με αδυναμία προγραμματισμού το Υπ. Τουρισμού

22-12-16 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Για αδυναμία προγραμματισμού και επιπόλαιους χειρισμούς με την κατάθεση τροπολογιών την τελευταία στιγμή, κατηγορεί η βουλευτής Α' Αθήνας και τομεάρχης Πολιτισμού της Ν.Δ. Όλγα Κεφαλογιάννη την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού.

Συνέπεια της επιφανειακής διαχείρισης του υπουργείου, επισημαίνει η κ. Κεφαλογιάννη, είναι η αδυναμία έγκαιρης κατάρτισης διαφημιστικού προγράμματος του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.

Διαβάστε την ανακοίνωση της κ. Κεφαλογιάννη: "Είναι τουλάχιστον λυπηρή η αδυναμία προγραμματισμού της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού. Αυτή την φορά, πεδίο πειραματισμού ο Τουρισμός, το 20% του ΑΕΠ της Χώρας. Θύμα του, η εικόνα της Χώρας στο Εξωτερικό και οι καλές πρακτικές του πρόσφατου παρελθόντος. Αποτέλεσμα η αδυναμία κατάρτισης διαφημιστικού προγράμματος προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού στο Εξωτερικό.

Χθες γίναμε μάρτυρες του πανικού του Υπουργείου Τουρισμού, αμέσως μόλις άρχισαν να διαφαίνονται οι επιπτώσεις της εφαρμογής της ενσωμάτωσης της οδηγίας της Ε.Ε. για τις αναθέσεις δημοσίων συμβάσεων.

Όσοι ασχολούνται με τον Τουρισμό, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας, γνωρίζουν επακριβώς τους χρόνους της διεθνούς τουριστικής αγοράς και προγραμματίζουν ανάλογα τις δράσεις τους. Με τρόπο επιφανειακό και επιπόλαιο το Υπουργείο Τουρισμού κατέθεσε δύο τροπολογίες προκειμένου να δώσει λύση σε ζητήματα τα οποία θα έπρεπε να είχαν δρομολογηθεί από το καλοκαίρι, όπως άλλωστε γινόταν τα τελευταία χρόνια.

Είναι σημείο των καιρών η επιφανειακή αντιμετώπιση του τομέα του Τουρισμού από την αρμόδια Υπουργό;

Ένα είναι βέβαιο, ότι το Υπουργείο Τουρισμού λειτουργεί χωρίς κανένα σχέδιο, αγνοώντας τις καλές πρακτικές του παρελθόντος, των οποίων τα θετικά αποτελέσματα φαίνονται ακόμη και σήμερα.

Οι μειωμένες εισπράξεις από τον Τουρισμό για το 2016 είναι μία απώλεια που πρέπει να αντιμετωπισθεί τεχνικά και άμεσα, πριν μετατραπεί σε καθεστώς.

Δυστυχώς, το Υπουργείο Τουρισμού αγνοεί το γεγονός ότι ο Τουρισμός απαιτεί σχεδιασμό ακριβείας και ταχύτατα αντανακλαστικά".

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι