Trivago: Το value απόλυτο κριτήριο επιλογής διακοπών για τους Αμερικανούς το 2025

30-07-25 | ΑΓΟΡΕΣ

Στροφή στην αναζήτηση value στην επιλογή διακοπών σηματοδοτεί το 2025 για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, οι οποίοι ενώ διατηρούν ως κορυφαίο κίνητρο διακοπών την επιθυμία για διασκέδαση και ξεκούραση, εντούτοις επηρεάζονται από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία αναπτύσσοντας πιο ευαίσθητα αντανακλαστικά στις τιμές.

Όπως αποκαλύπτεται στην ετήσια έρευνα Savvy Traveler Guide της πλατφόρμας αναζήτησης ξενοδοχείων και τιμών trivago, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 3.000 Αμερικανών ταξιδιωτών, η τιμή είναι ο νούμερο ένα παράγοντας στην κράτηση ταξιδιωτικών υπηρεσιών αλλά και καταλυμάτων. 

Εκτός από το κόστος των διακοπών, κορυφαία κριτήριά τους αναδεικνύονται η καθαριότητα, η άνεση και η τοποθεσία, ενδεικτικό της προτίμησής τους να αξιολογούν την ποιότητα σε αντιπαραβολή με το κόστος.

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν ένα έως δύο ταξίδια διακοπών μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, κυρίως εντός ΗΠΑ. Η καλοκαιρινή σεζόν εμπεριέχει ήδη ενθαρρυντικά μηνύματα, καθώς τα ταξίδια εσωτερικού παρουσιάζουν αύξηση 8% σε σχέση με πέρυσι, και τα διεθνή +19%.

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες εξοικονομούν χρήματα για τις διακοπές τους καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και συχνά αξιοποιούν τα προγράμματα loyalty για το σκοπό αυτό. Τα ξενοδοχεία παραμένουν για αυτούς ο κυρίαρχος τύπος καταλύματος, με το 44% να είναι είναι μέλος προγράμματος loyalty, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο του ποσοστού που είναι μέλος αντίστοιχου προγράμματος online ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Το γεγονός αυτό δείχνει μια τάση για αυξανόμενη εμπιστοσύνη στα αναγνωρισμένα brand που ανταμείβουν τις πολυάριθμες διαμονές.

Στον προγραμματισμό διακοπών, οι περισσότεροι Αμερικανοί χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης αλλά και το word-of-mouth. Οι μηχανές αναζήτησης τιμών περιορίστηκαν στην 5η θέση δημοφιλίας, όμως οι εφαρμογές ταξιδιωτικών κρατήσεων και τα social media παραμένουν σε σταθερή θέση στις προτιμήσεις τους, ακόμα κι αν παραδοσιακά εργαλεία εμφανίζουν σταδιακή μείωση χρήσης.

Οι Millennials Αμερικανοί σχεδιάζουν με πιο στρατηγικό τρόπο τις διακοπές, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στην ευελιξία ακύρωσης, την ασφάλεια και τα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων loyalty. Οι Gen Z από την άλλη, προτιμούν τα ταξίδια εμπειριών, και ιδιαίτερα τα μουσικά φεστιβάλ, και εμφανίζουν αυξανόμενη προτίμηση για ενοικιαζόμενα καταλύματα στις διακοπές τους στο εξωτερικό.

Οι διεθνείς προορισμοί που παρουσιάζουν αύξηση στις αναζητήσεις των Αμερικανών είναι το Τόκιο (+40%), το Ντουμπάι (+25%) και η Αττάλεια (+16%).

διαβάστε ακόμα

A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
Προβολή της Πάρου, της Σύρου και της Κιμώλου στην Ολλανδία
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι