Στροφή στην αναζήτηση value στην επιλογή διακοπών σηματοδοτεί το 2025 για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, οι οποίοι ενώ διατηρούν ως κορυφαίο κίνητρο διακοπών την επιθυμία για διασκέδαση και ξεκούραση, εντούτοις επηρεάζονται από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία αναπτύσσοντας πιο ευαίσθητα αντανακλαστικά στις τιμές.
Όπως αποκαλύπτεται στην ετήσια έρευνα Savvy Traveler Guide της πλατφόρμας αναζήτησης ξενοδοχείων και τιμών trivago, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 3.000 Αμερικανών ταξιδιωτών, η τιμή είναι ο νούμερο ένα παράγοντας στην κράτηση ταξιδιωτικών υπηρεσιών αλλά και καταλυμάτων.
Εκτός από το κόστος των διακοπών, κορυφαία κριτήριά τους αναδεικνύονται η καθαριότητα, η άνεση και η τοποθεσία, ενδεικτικό της προτίμησής τους να αξιολογούν την ποιότητα σε αντιπαραβολή με το κόστος.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν ένα έως δύο ταξίδια διακοπών μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, κυρίως εντός ΗΠΑ. Η καλοκαιρινή σεζόν εμπεριέχει ήδη ενθαρρυντικά μηνύματα, καθώς τα ταξίδια εσωτερικού παρουσιάζουν αύξηση 8% σε σχέση με πέρυσι, και τα διεθνή +19%.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες εξοικονομούν χρήματα για τις διακοπές τους καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και συχνά αξιοποιούν τα προγράμματα loyalty για το σκοπό αυτό. Τα ξενοδοχεία παραμένουν για αυτούς ο κυρίαρχος τύπος καταλύματος, με το 44% να είναι είναι μέλος προγράμματος loyalty, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο του ποσοστού που είναι μέλος αντίστοιχου προγράμματος online ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Το γεγονός αυτό δείχνει μια τάση για αυξανόμενη εμπιστοσύνη στα αναγνωρισμένα brand που ανταμείβουν τις πολυάριθμες διαμονές.
Στον προγραμματισμό διακοπών, οι περισσότεροι Αμερικανοί χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης αλλά και το word-of-mouth. Οι μηχανές αναζήτησης τιμών περιορίστηκαν στην 5η θέση δημοφιλίας, όμως οι εφαρμογές ταξιδιωτικών κρατήσεων και τα social media παραμένουν σε σταθερή θέση στις προτιμήσεις τους, ακόμα κι αν παραδοσιακά εργαλεία εμφανίζουν σταδιακή μείωση χρήσης.
Οι Millennials Αμερικανοί σχεδιάζουν με πιο στρατηγικό τρόπο τις διακοπές, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στην ευελιξία ακύρωσης, την ασφάλεια και τα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων loyalty. Οι Gen Z από την άλλη, προτιμούν τα ταξίδια εμπειριών, και ιδιαίτερα τα μουσικά φεστιβάλ, και εμφανίζουν αυξανόμενη προτίμηση για ενοικιαζόμενα καταλύματα στις διακοπές τους στο εξωτερικό.
Οι διεθνείς προορισμοί που παρουσιάζουν αύξηση στις αναζητήσεις των Αμερικανών είναι το Τόκιο (+40%), το Ντουμπάι (+25%) και η Αττάλεια (+16%).