Tουρισμός | Οι διακοπές αξίζουν μόνο όταν έχουν περιεχόμενο για τα sosial media, λένε οι νεαροί Γερμανοί

20-12-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Οι νεαροί Γερμανοί, η λεγόμενη Generation Z (Gen Z), που περιλαμβάνει τα άτομα ηλικίας 16 έως 27 ετών, αναζητούν πρωτίστως αυθεντικές εμπειρίες όταν ταξιδεύουν.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της διαδικτυακής πλατφόρμας HolidayCheck.

Σύμφωνα με την έρευνα:

Η αξιοπιστία είναι σημαντική για τη Gen Z

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες αμφιβάλλουν για την αξιοπιστία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πιο αξιόπιστες πηγές για τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό αναφέρονται:

Η Gen Z θέλει, εξάλλου, να παράγει το δικό της περιεχόμενο για τα social media όταν βρίσκεται σε διακοπές. Περίπου οι μισοί νεαροί παραθεριστές μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους σε διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Η πλειονότητα σχεδιάζει εκ των προτέρων πού θα μπορούσε να δημιουργηθεί καλό περιεχόμενο. Έτσι, το 70% των ερωτηθέντων παραδέχονται ότι αναζητούν κατάλληλα μέρη γι αυτό το σκοπό πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους.

Οι διακοπές είναι καλές μόνο εάν δημιουργείται περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σχεδόν συγκλονιστικό: Το ένα τρίτο της Generation Z δήλωσε στην έρευνα ότι το ταξίδι/διακοπές έχουν επιτυχία μόνο εφόσον δώσουν τη δυνατότητα να μοιραστούν περιεχόμενο από την εμπειρία με τους δικούς τους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, οι νέοι Γερμανοί παραθεριστές προτιμούν τις αυθεντικές εμπειρίες (76% των ερωτηθέντων). Ωστόσο, μόνο οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποδίδουν σημασία στην προστασία του περιβάλλοντος. Για τους άλλους μισούς, η προστασία του περιβάλλοντος δεν παίζει σημαντικό ρόλο.

διαβάστε ακόμα

Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;
Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη
Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών