CHECK24 | Κρήτη, Ρόδος, Κως στο top-10 για διακοπές το φθινόπωρο – Ακριβότερα από πέρυσι τα πακέτα

02-10-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Ανατιμήσεις που φτάνουν το 20% σε σύγκριση με το 2022, διαπιστώνουν οι Γερμανοί ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση πακέτων διακοπών τώρα σε δημοφιλείς προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους είναι και Ελληνικά νησιά, για το φθινόπωρο του 2023.

Η πλατφόρμα καταγράφει αυξημένη ζήτηση για φθινοπωρινές διακοπές, εξαιτίας της οποίας οι τιμές οδηγούνται στα ύψη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η πλατφόρμα CHECK24, όλοι οι δημοφιλείς προορισμοί του φθινοπώρου παρουσιάζουν αυξήσεις. Πρώτοι προορισμοί στις προτιμήσεις τους είναι η Τουρκία (Σιντέ και Αττάλεια) όπου καταγράφεται μέση αύξηση 14% από πέρυσι, και ακολουθεί η Ισπανία (Μαγιόρκα) με αύξηση τιμών της τάξης του 18%.

Από την τάση αυτή δεν αποτελούν εξαίρεση τα ελληνικά νησιά, με τις τιμές για Κρήτη, η οποία αποτελεί τον πέμπτο δημοφιλέστερο προορισμό στην πλατφόρμα μετά τους Χουργκάντα/Safaga και Αττάλεια/ Μπελεκ, να είναι αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022 και να διαμορφώνονται σε 111 ευρώ έναντι 103 ευρώ πέρυσι.

Στην έβδομη θέση βρίσκεται η Ρόδος με αύξηση τιμών 12% (από 100 ευρώ στα 112 ευρώ) ενώ λίγο πιο κάτω, στην ένατη θέση, βρίσκεται η Κως όπου η μέση αύξηση φτάνει το 13% (από 105 ευρώ στα 119 ευρώ).

 

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας