Τουρισμός | Πώς πρέπει να είναι οι διακοπές για να είναι ικανοποιητικές για τους Γερμανούς

02-05-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Η ξεκούραση και το καλό φαγητό είναι αποφασιστικά κριτήρια για επιτυχημένες διακοπές, σύμφωνα με τις απόψεις των Γερμανών ταξιδιωτών.

Νέα έρευνα που διενήργησε το GfK σε δείγμα 1.005 ανθρώπων στη Γερμανία, για λογαριασμό του γερμανόφωνου πόρταλ πληροφόρησης για ποιοτικό τουρισμό στη Ρώμη και την ευρύτερη περιοχή Romehr (Μάρτιος 2023), αποκαλύπτει ότι μετά τα δύο παραπάνω απολύτως σημαντικά κριτήρια που κάνουν τις διακοπές των Γερμανών επιτυχημένες, ακολουθεί, στην τρίτη θέση, το κατάλυμα, ενώ η αειφορία παίζει υποδεέστερο ρόλο καθώς θεωρείται σημαντικό χαρακτηριστικό των διακοπών μόλις για το 5% των Γερμανών.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) δήλωσαν ότι η ξεκούραση και χαλάρωση είναι τα πιο σημαντικά ποιοτικά κριτήρια που διασφαλίζουν καλό επίπεδο διακοπών, ενώ το 62% υποστήριξε ότι η άνεση και η ποιότητα του καταλύματος παίζουν κρίσιμο ρόλο.

Το καλό φαγητό ήταν το δεύτερο σημαντικότερο κριτήριο, συγκεντρώνοντας το 68% των απαντήσεων.

Έμφαση δίνουν οι ταξιδιώτες επίσης στη δημιουργία αξιομνημόνευτων στιγμών στις διακοπές. Σχεδόν ένας στους δύο (47%) δήλωσε ότι είναι σημαντικό να γνωρίσει νέους προορισμούς και μέρη. Η εξερεύνηση αξιοθέατων και του πολιτισμού ενός τόπου είναι στη λίστα επιθυμιών του 53% του δείγματος και μπορεί να αφορά εμπειρίες σε νέα μέρη, πολιτισμούς και αξιοθέατα αλλά και συνάντηση με ντόπιους και γνώση του τρόπου ζωής τους, δηλαδή τη δημιουργία σημαντικών αναμνήσεων.

Η GfK διερεύνησε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες εντοπίζουν πιθανές δραστηριότητες στον προορισμό διακοπών πριν το ταξίδι τους σε αυτόν. Σχεδόν όλοι (93%) απάντησαν ότι, σε γενικές γραμμές, για το ταξίδι λαμβάνουν πληροφόρηση ή συμβουλές εκ των προτέρων, και περισσότεροι από τους μισούς (56%) χρησιμοποιούν ιστοσελίδες προκειμένου να εντοπίσουν πιθανές δραστηριότητες στον προορισμό.

Σχεδόν οι μισοί (47%) προτιμούν να ρωτούν τον κύκλο γνωριμιών τους για να λάβουν συμβουλές πριν από την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ενώ για τις ηλικίες 18-29 (80%) τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ανερχόμενη πηγή ταξιδιωτικής πληροφόρησης.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων