Δύο στους τρεις Αμερικανούς εμπνέονται για τις διακοπές τους από ταξιδιωτικά βίντεο

18-04-23 | ΑΓΟΡΕΣ

Tα δύο τρίτα των Αμερικανών ταξιδιωτών πλέον αντλούν έμπνευση, ενημερώνονται και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους μέσα από ταξιδιωτικά βίντεο, έναντι λιγότερων από τους μισούς πριν μια διετία.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη της Longwoods International, η δημοφιλέστερη πηγή ταξιδιωτικών βίντεο για τους Αμερικανούς είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το TikTok και το Snapchat, με το 36% να παρακολουθούν τέτοιο περιεχόμενο βίντεο έναντι αντίστοιχου ποσοστού 17% το 2021.

Το 32% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι αποκτούν πρόσβαση σε ταξιδιωτκά βίντεο μέσα από διαδικτυακές πηγές όπως το YouTube και το Vimeo, ενώ το 24% ότι παρακολουθούν τέτοιο περιεχόμενο μέσα από υπηρεσίες streaming όπως οι Netflix, Hulu, Apple και Disney+.

Μόλις το 20% αναζητούν περιεχόμενο ταξιδιωτικών βίντεο από παραδοσιακές πηγές όπως τα τηλεοπτικά προγράμματα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Miles Partnership στις 29 Μαρτίου του 2023 σε τυχαίο δείγμα 1.000 καταναλωτών άνω των 18 ετών.

 

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός