Τουρισμός: Έτσι επιλέγουν διακοπές οι σύγχρονοι Γερμανοί – Τα πάνω κάτω έφερε η τελευταία 30ετία

26-07-22 | ΑΓΟΡΕΣ

Tις σημαντικότερες απαιτήσεις που έχουν οι Γερμανοί ταξιδιώτες για τις διακοπές τους, αποκαλύπτει το Γερμανικό Ίδρυμα Μελλοντικών Θεμάτων μέσα από τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που διενήργησε σε δείγμα 3.000 Γερμανών ηλικίας άνω των 18 ετών.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των διακοπών για τους Γερμανούς είναι η καλή σχέση τιμής – ποιότητας.

Από τη μία, πολλοί Γερμανοί επιθυμούν να αφήσουν πίσω τους τη στέρηση των δύο τελευταίων ετών της πανδημίας και να ταξιδέψουν, από την άλλη, όλο και περισσότεροι δίνουν έμφαση στα έξοδα ταξιδιού και επιλέγουν προσεκτικά το κόστος των διακοπών τους αλλά και κάνοντας οικονομία κατά τη διάρκειά τους.

Η καλή αναλογία τιμής-απόδοσης είναι σημαντική για την πλειονότητα των Γερμανών, σε αντίθεση με το 1992, όταν αυτή η απαίτηση είχε αξιολογηθεί ως σημαντικό μόλις στην έκτη θέση ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη. Επιπλέον, τα εισοδήματά τους, ως κριτήριο επιλογής διακοπών, παίζουν μικρό ρόλο.

Η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για τις τιμές αντικατοπτρίζεται επίσης στη σημασία άλλων κινήτρων διακοπών, με τη σημασία του καλού φαγητού, των επισκέψεων σε αξιοθέατα, των δυνατοτήτων για αθλητισμό ή πάρτι να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Ακολουθούν τα φυσικά στοιχεία ενός προορισμού όπως το όμορφο τοπίο, το υγιές κλίμα ή η δυνατότητα κολύμβησης, τα οποία παρότι παραμένουν σημαντικά είναι λιγότερο σημαντικά σε σύγκριση με 30 χρόνια πριν. Το ίδιο ισχύει και για την καθαριότητα και το φιλικό περιβάλλον.

Πριν από 30 χρόνια, οι περισσότεροι Γερμανοί φαντάζονταν τις διακοπές τους σε καθαρά καταλύματα, σε προορισμούς χωρίς σκουπίδια στους δρόμους ή στην παραλία, όμως πλέον αυτές οι προσδοκίες αναφέρονται σπανιότερα. Το 1992, η φιλικότητα προς το περιβάλλον ήταν βασική απαίτηση για έναν στους τρεις Γερμανούς, ενώ σήμερα μόνο για έναν στους 10.

Επιπλέον, σημαντικό χαρακτηριστικό των διακοπών για τους Γερμανούς αποτελεί η καλή πρόσβαση με αυτοκίνητο, κάτι που έχει γίνει πιο σημαντικό σε σχέση με το παρελθόν.

 

διαβάστε ακόμα

Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;
Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη
Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών