100 εκατ. σπίτια είδαν αυτή τη διαφήμιση της Turkish Airlines στο NBC

17-02-22 | ΑΓΟΡΕΣ

100 εκατομμύρια σπίτια είδαν αυτή τη διαφήμιση της Turkish Airlines στο κανάλι NBC κατά τη διάρκεια του Super-Bowl την περασμένη Κυριακή 13 Φεβρουαρίου.

Γι αυτήν την 60 δευτερολέπτων διαφήμιση η Turkish Airlines πλήρωσε 13 εκατομμύρια δολάρια στο ΝΒC.

Ο  Τζορτζ Κλούνεϊ αρνήθηκε αμοιβή 35 εκατ. δολαρίων για να παίξει στο διαφημιστικό και έτσι επελέγη ο Μόργκαν Φρίμαν, που δεν αρνήθηκε προφανώς ένα παρόμοιο ποσό.

Η παραγωγή του διαφημιστικού στοίχισε πάνω πάνω από 10 εκατ. δολάρια.

Το διαφημιστικό θα συνεχίσει να προβάλλεται σε όλα τα αμερικανικά κανάλια τις επόμενες εβδομάδες.

Η οικονομική ανάκαμψη της Τουρκίας στηρίζει πολλά στον τουρισμό και ο Ερντογάν εντυπωσιάζει με αυτή τη στρατηγική μάρκετινγκ...

διαβάστε ακόμα

Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας